Luxul care sfideaza criza

Postat la 15 septembrie 2009 81 afişări

Dupa luni de criza, in care furtuna financiara a atacat in rafale industria luxului, luna septembrie aduce primele raze de lumina. Cei mai importanti jucatori de pe piata ceasurilor si a bijuteriilor au deschis sau se pregatesc sa deschida boutique-uri noi dedicate segmentului high-end.

Helvetansa a inaugurat saptamana trecuta cel mai mare magazin al companiei, un boutique de 250 de metri patrati pe Calea Victoriei, Cellini pregateste deschiderea unui boutique de imagine vizavi de hotelul Radisson SAS, Micri Gold va opera un spatiu la parterul hotelului Continental, Chronolink a anuntat un nou boutique Rolex si Mikimoto in galeriile comerciale din hotelului JW Marriott, iar B&B dezvolta segmentul de lux printr-un nou magazin Kultho pe bulevardul Magheru.

Astfel, dupa o perioada de expectativa cauzata de schimbarile aduse de criza, jucatorii din industrie si-au luat inima in dinti si au reluat investitiile. Pe Calea Victoriei a aparut prima investitie de profil de anul acesta: atrage atentia instantaneu, cu fatada acoperita in granit negru si vitrinele luminoase populate cu ceasuri Jaeger-LeCoultre, Audemars Piguet sau bijuterii Dior. Interiorul imbracat in lemn de mahon pare un muzeu orologer, cu ceasuri si bijuterii asezate in vitrine tapetate in catifea. Reflectoarele amplifica miscarea hipnotizanta a exemplarelor tourbillon sau stralucirea diamantelor.

Este vorba despre magazinul Helvetansa, cel mai mare multibrand de ceasuri si bijuterii de pe piata, realizat dupa un concept nou, care se concentreaza in exclusivitate pe amenajari si produse de lux. In spatiul de 250 mp, compania a adus in premiera ceasurile Chanel si Moser, precum si accesorii din piele si gentile Marcello de la Cartier. Acestea se adauga unor case de lux deja existente in portofoliul Helvetansa, precum Panerai, Jaeger-LeCoultre, Audemars Piguet sau Boucheron. "Sunt in total 18 branduri in spatiul structurat pe doua niveluri. Parterul este dedicat ceasurilor si bijuteriilor, iar la subsol sunt vandute accesoriile. Exista si o camera VIP pentru clientii speciali", a declarat Adrian Stoican, directorul general al magazinelor Helvetansa.

Helvetansa opereaza deja doua magazine de ceasuri si bijuterii in Bucuresti. Stoican estimeaza ca noul magazin va avea o contributie de 60-70% la cifra de afaceri de 4 milioane de euro estimata pentru anul 2009. Directorul Helvetansa spune ca, judecand dupa vanzarile din primele zile de la deschidere, semnele sunt incurajatoare. "n primele trei zile am vandut un inel Piaget, accesorii de la Cartier, un inel Dior, un ceas Jaeger-LeCoultre si un client si-a manifestat interesul pentru un model Vacheron Constantin." Valoarea vanzarilor a depasit un miliard de lei vechi (aproximativ 25.000 de euro). Stoican spune ca in boutique vor fi aduse constant piese prezentate in premiera la targurile orologere de la Geneva si Basel. "Pentru deschiderea magazinului, reprezentantii Moser au adus, pentru o saptamana, sapte piese dintre cele mai noi creatii, in conditiile in care maximul este de 10 piese pe magazin", explica Stoican. Produsele din magazin sunt asigurate pentru 4 milioane de euro tocmai datorita acestor piese exceptionale care vin in turneu, iar clientii sunt condusi, de la intrare pana la iesire, de 22 de camere de luat vederi.

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

/arta-si-societate/lifestyle/luxul-care-sfideaza-criza-4894170
4894170
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.