3D de lux
Filmele 3D castiga teren si spectatorii se inghesuie in sali sa le vizioneze, multi preferand proiectiile tridimensionale celor 2D. Nici producatorii din industria modei nu pot sta deoparte de fenomen, in care vad o potentiala sursa de castig, mai exact prin ideea de a aduce o nota de eleganta ochelarilor tridimensionali.
Dupa producatorul Oakley, care a scos pe piata ochelari 3D la pretul de 150 de dolari, si-au anuntat intentia de a lansa astfel de produse si Calvin Klein, prin divizia Calvin Klein Eyewear, Armani Exchange sau Gucci.
Ochelarii 3D de la Armani Exchange si Gucci vor fi unisex si vor putea fi utilizati numai in salile de cinema. Ochelarii de la Armani in stil navigator vor costa 58 de dolari, iar cei de la Gucci, in stil aviator, vor fi comercializati la un pret de 225 de dolari, ambele produse urmand a fi disponibile pana la finalul anului.
Calvin Klein mizeaza pe niste ochelari intrucatva diferiti: a anuntat pentru decembrie ochelari de soare 3D, in cate trei versiuni pentru femei si pentru barbati si construiti astfel incat sa poata fi purtati atat in aer liber, cat si in incaperi. Pretul: 180 de dolari.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro