După hârtie igienică şi conserve, un nou produs devine popular în pandemie, fiind promovat de celebrităţi internaţionale
Nu e neobişnuit ca vedetele să lanseze diverse produse ca să-şi valorifice popularitatea. Ultima modă printre acestea o reprezintă nişte produse care pot fi folosite oricând, inclusiv în perioadele cu restricţii de deplasare – lumânările, scrie Guardian. Tendinţa a pornit de la actriţa Gwyneth Paltrow, aceasta fiind urmată de Sir Anthony Hopkins şi cântăreţii Alicia Keys şi Drake, care şi-au lansat fiecare lumânări parfumate, unii dintre ei în cadrul unor game de cosmetice sau parfumuri: Se caută în prezent lumânări parfumate nu numai din cele lansate de vedete, ci şi de diferite firme, mai ales dacă sunt lucrate manual şi sunt puse în recipiente de sticlă reutilizabile.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro