Garderoba digitală

Autor: Loredana Frăţilă-Cristescu Postat la 06 decembrie 2020 62 afişări

Garderoba digitală

Garderoba nu trebuie neapărat să fie alcătuită din hainele pe care le poţi pune în dulap, ci se poate extinde şi în lumea digitală, aşa cum au demonstrat-o diverse case de modă  care au lansat minicolecţii pentru jocuri video şi numai.

De jocuri au fost atrase companii ca Louis Vuitton, Marc Jacobs sau Valentino, în timp ce Gucci s-a orientat spre aplicaţii ca WhatsApp sau iMessage, colaborând cu compania Genies pentru a le permite utilizatorilor să-şi îmbrace versiunile digitale în produse ale firmei, scrie Telegraph.

Pe lângă acestea a mai apărut anul trecut şi o aplicaţie numită DREST, ai cărei utilizatori îşi pot îmbrăca şi accesoriza avatarurile cu articolele caselor de modă de lux. Unul dintre motivele pentru care moda digitală are căutare, se crede, este faptul că purtatul unei ţinute digitale care nu există în lumea reală e o cale de a demonstra celorlalţi statutul şi bunul gust al unei persoane şi reprezintă o soluţie bună pentru pandemie, când oamenii stau mai mult în casă şi nu prea mai au ocazii să poarte hainele reale elegante.

Printre cele mai populare jocuri în rândul caselor de modă se numără „Animal Crossing: New Horizons” de la Nintendo, în care jucătorul intră în pielea unui personaj pe care-l poate personaliza cum doreşte şi care poate interacţiona cu ceilalţi utilizatori care se prezintă sub forma unor animăluţe antropomorfizate. Cel mai nou intrat în moda digitală este retailerul online Net-a-Porter care a lansat o insulă în cadrul acestui joc, unde jucătorii pot vedea şi achiziţiona o serie de articole vestimentare inspirate de colecţia-capsulă pentru sezonul de toamnă/iarnă 2020 a creatoarei franceze de modă Isabel Marant.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
garderoba,
jocuri,
moda,
haine,
jocuri video

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.