Goana după rarităţi în lumea shopping-ului online
Înainte de epoca internetului, care a simplificat făcutul cumpărăturilor, achiziţionarea unor articole vestimentare, de încălţăminte, a accesoriilor sau a orice altceva lansat în ediţie limitată presupunea timp şi dispoziţie din partea celui care le căuta de a umbla din magazin în magazin, doar-doar o găsi ce-şi doreşte.
Ca să le menţină interesul treaz amatorilor de asemenea produse, unele companii caută soluţii să le readucă febrilitatea căutării de altădată şi bucuria găsirii unor lucruri pe care foarte puţină lume le are, profitând din plin de tehnologia modernă, scrie Wall Street Journal. Platforma de comerţ electronic Shopify a creat în acest sens o aplicaţie denumită Frenzy, cu ajutorul căreia partenerii săi pot atrage amatorii de produse în ediţie limitată disponibile doar într-o anumită zonă.
Spre exemplu, cei care treceau pe lângă locul de desfăşurare a ComplexCon din Long Beach, California, la începutul lunii trecute, puteau, dacă aveau aplicaţia instalată pe telefon, să cumpere articole din colecţiile vestimentare în ediţie limitată ale unor firme ca Takashi Murakami sau Billionaire Boy’s Club, disponibile în mod normal doar participanţilor la eveniment.
Producătorul de articole sportive Nike a transformat cumpăratul de pantofi sport într-un joc, cu ajutorul unor împătimiţi ai produselor sale, sătui să tot stea la coadă la magazine şi cărora le lipsea căutarea febrilă din zilele de altădată. Utilizatorii care instalează pe telefon aplicaţia SNKRS pot găsi încălţări deosebite dacă se nimeresc într-un loc cu care compania are un parteneriat-surpriză, cum ar fi restaurantul Fuku din New York, mai precis cu maestrul bucătar al acestuia, David Chang, designer al pantofilor Momofuku Dunk.
Ca să poată cumpăra produsul dorit, clienţii trebuia să deschidă aplicaţia SNKRS, să fotografieze coduri din meniul restaurantului şi să aştepte să le apară pe ecran un pantof. Pentru alte modele greu de găsit neanunţate în prealabil, utilizatorii de SNKRS primesc alerte cu privire la locurile unde sunt disponibile şi pot porni la „vânătoare” întocmai ca jucătorii de Pokemon Go după Pokemonii rari.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro