Super-găselniţă de vânzări
Apărut ca o metodă ingenioasă folosită de firme sau persoane particulare pentru a obţine finanţarea necesară unor proiecte, crowdfunding-ul se extinde acum şi la modă, permiţând internauţilor să facă rost de bani pentru ceea ce vor să cumpere.
Un site recent lansat, Zanoby.com, îşi propune să fie o punte de legătură între cei care apreciază calitatea articolelor de lux de serie mică şi meşteşugarii italieni care le produc, iar pe viitor gama de producători s-ar putea lărgi.
Prin intermediul site-ului, meşteşugarii propun un produs şi anunţă un număr minim de comenzi necesar confecţionării acestuia, iar utilizatorii care comandă le asigură fondurile necesare şi totodată primesc un articol lucrat manual pe care, dacă l-ar cumpăra de la magazin, ar plăti un preţ substanţial mai mare.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană