Universităţile trec la atac: vrem să fii studentul nostru
Atunci când numărul de tineri interesaţi de studii superioare scade, universităţile trec la atac. Dacă în anii trecuţi se mulţumeau cu publicitate, universităţile americane au început mai nou să se ducă direct acasă la viitorul student în speranţa că vor reuşi să-l determine să le aleagă pentru studii.
Universităţile nu se duc însă acasă la oricine, ci doar la viitorii studenţi care au candidat deja pentru un loc la ele şi pe care au decis să-l admită. Astfel, tânărul aflat în vizorul unei universităţi, scrie Wall Street Journal, nu este informat de acceptarea candidaturii lui prin corespondenţă, ci primeşte o vizită surpriză acasă sau la serviciu din partea unor reprezentanţi ai acesteia.
Scopul acestor vizite nu este de a le arăta tinerilor că vor primi tratament special dacă aleg să urmeze cursurile lor, ci să le surprindă reacţiile şi să le facă publice pe reţelele de socializare online pentru a le convinge prietenii să candideze şi ei la aceeaşi universitate.
Universitatea din Maryland a trimis nu demult câtorva potenţiali viitori studenţi ai săi un autobuz mare cu numele şi sigla sa, din care coborau o fanfară, o trupă de majorete şi o broască ţestoasă de 1,80 m înălţime (de fapt un om îmbrăcat în costum special, ţestoasa fiind mascota statului american). Alte universităţi se duc la uşa viitorilor studenţi pe care i-au declarat admişi cu baloane şi pungi cu mici cadouri, cum ar fi căni de cafea şi tricouri.
Universitatea Butler din Indiana merge şi ea cu mascota la tinerii declaraţi admişi. Mascota, în cazul său, este un simpatic buldog englez pe nume Butler Blue III, alintat Trip, îmbrăcat în tricou cu sigla instituţiei.
Trip este foarte popular pe Instagram, unde are mai bine de 20.000 de abonaţi, şi are şi o garderobă pe măsura lui formată din tricou albastru pe care scrie Butler, halat alb, smoching şi o zgardă din piele şi argint în valoare de 10.000 de dolari, pe care o poartă doar la ocazii speciale. Atunci când merge la un viitor student acasă, ştie să stea frumos la poze şi să dea lăbuţa, iar anul acesta a vizitat deja peste 50 de tineri pentru a-i convinge să aleagă universitatea sa din cele la care au fost admişi.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro