Dragos Grigoriu a vandut Tempo Media intr-o tranzactie de peste 20 mil. euro

Postat la 01 septembrie 2008 49 afişări

Este cea mai mare tranzactie din industria locala de advertising

Dragos Grigoriu, creatorul brand-ului Tempo si unul dintre cei mai influenti jucatori din industria locala de advertising, a incheiat cea mai mare tranzactie de pana acum de pe aceasta piata, prin vanzarea diviziei de media grupului britanic Aegis, pentru o valoare ce depaseste 20 de milioane de euro, conform unor surse apropiate tranzactiei.

 

Cititi mai multe pe www.zf.ro

 

Urmărește Business Magazin

/articolul-zilei/zf-ro/dragos-grigoriu-a-vandut-tempo-media-intr-o-tranzactie-de-peste-20-mil-euro-3110007
3110007
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.