Bloguri si floguri
Blogul a inceput sa fie folosit ca instrument de comunicare ieftin si eficient de catre companii. Este vorba despre blogurile corporatiste, clar asumate de companiile care le lanseaza, spre deosebire de blogurile false ("fake blogs", pe scurt floguri) care lauda o anumita companie fara ca autorul sa dezvaluie ca este angajat pentru a comunica in folosul acesteia. Cateva companii au fost deja deconspirate ca au folosit astfel de metode.
WAL-MART: Dupa ce secretul din spatele blogului walmartingacrossamerica.com a rasuflat, Richard Edelman, presedinte al agentiei de PR care a pus la punct proiectul, a dezvaluit ca se afla si in spatele "Paid Critics", un site consacrat expunerii presupuselor legaturi "vinovate" dintre sindicatele muncitorilor la Wal-Mart si mass-media.
McDONALDS: Probabil singurul lucru care a distras zilele trecute atentia de la implicarea Wal-Mart in folosirea flogurilor a fost o controversa asupra a doua bloguri suspectate ca ar fi sponsorizate de McDonalds. In fiecare au aparut articole ale unor pretinsi "oameni obisnuiti" care promovau un concurs cu premii de 5 mil. dolari, fara a mentiona ca sunt platiti de lantul de restaurante.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro