Cegeka - Asistentul virtual de la Cegeka – „The assistant”

Postat la 20 februarie 2022 60 afişări

The Virtual Assistant este o platformă de comunicare, educată să înţeleagă orice industrie. Are la bază un sistem integrat de reţele neurale, care oferă înţelegere contextuală nonlineară, răspunzând la diverse cereri din domenii variate şi realizând o comunicare şi interacţiune mai bună, în special, în relaţia cu clienţii. Pentru a face comunicarea cât mai naturală, asistentul de la Cegeka adresează şi întrebări pentru dezambiguizare, iniţiază acţiuni în orice sistem informatic şi are interacţiune vocală şi scrisă în limba română.

Descrierea inovaţiei:

Asistentul virtual este un tip de inovaţie adresat businessului, mai precis, este un customer experience automation. El colectează informaţii şi le contextualizează, învăţând din fiecare interacţiune. Asistentul virtual inteligent poate procesa tot ceea ce se spune pe care verbală sau scrisă şi le poate utiliza pentru a genera un răspuns precis, folosind procesarea avansată a limbajului. Astfel, poate să îşi construiască un vocabular mai larg, să înţeleagă formulări colocviale şi să ofere răspunsuri exacte şi corecte la solicitări. Proiectul a fost dezvoltat de departamentul de inovaţie al companiei, care se ocupă exclusiv de crearea de aplicaţii inovatoare pentru clienţii companiei.

Elementul de noutate:

Sunt mai multe elemente de noutate.

Automatizarea – cu ajutorul asistentului virtual se pot automatiza cele mai frecvente cazuri pentru a-i scuti pe agenţii dvs. de unele dintre responsabilităţile lor. Deoarece AI-ul  învaţă în mod constant, puteţi urmări cum nivelul de automatizare creşte constant în timp.

Învăţare autonomă – cu un model bazat pe discuţiile reale, AI învaţă din fiecare conversaţie şi se îmbunătăţeşte în timp. Fără a fi nevoie de o instruire care necesită mult timp, se creează un AI puternic. Analiza AI – se poate vedea ce întreabă consumatorii în timp real. 

Capacităţi multilingvistice - algoritmii asistentului virtual funcţionează în orice limbă.

Efectele inovaţiei:

Asistentul de la Cegeka România îi poate ajuta pe angajaţii şi clienţii unei organizaţii prin creşterea eficienţei, dar şi prin oferirea de asistenţă.  În acest fel, angajaţii pot petrece mai mult timp cu alte proiecte, deoarece asistenţii virtuali se ocupă de sarcinile lor mai obişnuite şi parte din rutina de zi cu zi. Un alt efect al implementării acestei platforme îl reprezintă un timp de răspuns mult mai rapid la cererile clienţilor, dar şi creşterea retenţiei angajaţilor unei organizaţii. Pe măsură ce inteligenţa artificială (AI) şi învăţarea automată (ML) avansează, asistenţii virtuali vor deveni din ce în ce mai inteligenţi şi vor oferi noi posibilităţi şi oportunităţi în cât mai multe sfere de activitate.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.