Grupul Ascendis | X by Ascendis
Inovaţia creşte businessul. Pornind de la această convingere, Ascendis şi-a propus să dezvolte oameni şi organizaţii ajutându-i să înţeleagă că inovarea înseamnă muncă grea, disciplină, concentrare şi proces mai mult decât creativitate, visare şi imaginaţie. Scopul este să ajute companiile şi instituţiile din această parte a lumii să se diferenţieze în pieţele lor. Cum fac acest lucru? Prin schimbarea mentalităţilor, prin dezvoltarea abilităţilor necesare pentru a performa şi prin crearea de noi produse şi servicii.
Descrierea inovaţiei:
Ideea lansării X by Ascendis, divizia de inovaţie a grupului de training şi consultanţă Ascendis, le-a venit din 2019, povestesc reprezentanţii companiei, însă în ultimii doi ani s-a concretizat. România are un potenţial creativ foarte mare. Cu toate acestea, ţara noastră se află pe ultimul loc în indexul UE în ceea ce priveşte inovaţia. X by Ascendis îşi propune să contribuie la schimbarea diferenţiatorului de ţară, de la „eficienţă financiară” în ceea ce priveşte forţa de muncă, la inovaţie şi antreprenoriat. Iniţiatorii proiectului sunt Ionuţ Tarcea şi Cornel Amariei – cofondatori, alături de partenerii Ascendis. Ionuţ are o experienţă de 20 ani în marketing şi din 2007 este antreprenor şi consultant Ascendis. În trecut, a fost implicat într-unul dintre cele mai active şi mai solicitante domenii – telecomunicaţiile. Cornel Amariei este un inventator, speaker şi antreprenor român cunoscut pentru fondarea .lumen – start-up-ul care a creat primii ochelari pentru mobilitatea nevăzătorilor.
Elementul de noutate:
Serviciile X by Ascendis acoperă o zonă „liberă” în ceea ce priveşte programele de inovare: incubarea. Există multe competiţii de idei, hackathoane, există programe de accelerare pentru startupuri, dar nu există susţinere pentru dezvoltarea ideilor şi soluţiilor în MVP (minimum viable products). Ascendis ajută la formarea echipelor, la transferul de know-how de business şi financiar şi însoţesc echipele în dezvoltarea produselor, într-un cadru agile.
Efectele inovaţiei:
Fiecare program de inovaţie a generat soluţii inovative şi produse/servicii lansate în piaţă (de exemplu, programul IncubatorX SME a generat trei MVP-uri lansate în piaţă, din cele 6 IMM-uri care au ajuns în faza de incubare, în program).
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro