HCL ONLINE ADVERTISING SRL (Tazz) | Tazz Republic
Tazz Republic este programul de investiţii care susţine antreprenorii locali din HoReCa în procesul de digitalizare şi extindere naţională. Astfel, Tazz ajută cele mai iubite restaurante locale din platformă să se extindă şi în alte oraşe, cu bucătării virtuale, oferind clienţilor o diversitate mai mare de opţiuni.
Descrierea inovaţiei:
Programul de investiţii Tazz Republic a fost lansat în luna aprilie a anului 2022 şi şi-a propus să ofere susţinere antreprenorilor din HoReCa în procesul de digitalizare şi extindere spre cât mai mulţi clienţi din toată ţara, dar şi să ofere consumatorilor cele mai bune restaurante din ţară, chiar în oraşul lor. Cu o investiţie actuală de 300.000 de euro, Tazz îşi propune o continuă extindere a programului, în funcţie de recenziile consumatorilor, şi este într-o căutare activă de antreprenori şi afaceri cu potenţial de extindere a reţetei de succes şi în alte oraşe.
Iniţiatorul proiectului este Alin Şerban, CEO al Tazz. Cu peste 20 de ani de experienţă în domenii conexe, el a transformat Tazz dintr-un start-up local, într-un jucător naţional în piaţa de food delivery din România, iar echipa Tazz a crescut la peste 200 de persoane, împărţite în departamente relevante pentru un business de food delivery. Înainte de a ocupa poziţia de CEO la Tazz, Alin şi-a desfăşurat activitatea în telecom, retail şi online, pe poziţii de top management, în cadrul unor companii precum GenusPlus Group, Arsis Trading şi Vodafone.
Elementul de noutate:
Tazz Republic este primul program de acest fel din România şi susţine antreprenorii din HoReCa în procesul de digitalizare. Astfel, programul Tazz Republic identifică cele mai de succes restaurante din ţară şi le ajută să se extindă şi în alte oraşe, devenind branduri virtuale, disponibile doar prin Tazz. Un brand virtual oferă preparate exclusiv prin livrarea la domiciliu şi există doar în mediul digital, fără prezenţa fizică a unui restaurant în oraşul în care s-a extins. Ele sunt operate în „dark kitchens” – bucătării fizice ale partenerilor din reţeaua naţională Tazz sau bucătării dedicate strict preparării de mâncare, fără zonă de servire a mesei. Originalitatea şi calitatea preparatelor sunt menţinute prin procese constante de audit şi consultanţă, asigurate de Tazz. Brandurile virtuale lansate de Tazz în 2022 sunt Dei Frati – originar din Braşov, extins prin Tazz Republic în Timişoara, Bucureşti, Cluj-Napoca şi Constanţa; Burritos Guerrilla, lansat în parteneriat cu Radio Guerrilla, în Bucureşti, Braşov, Cluj-Napoca, Ploieşti, Timişoara, Iaşi, Constanţa; Gyroserie – original din Bucureşti, lansat şi în Timişoara, Cluj-Napoca, Iaşi; The Empanadas Factory – originar din Cluj, extins la Bucureşti, Timişoara, Braşov, Craiova, Iaşi; Fresh Kebab – originar din Timişoara, extins în Cluj şi Braşov.
Efectele inovaţiei:
Efectele inovaţiei se resimt atât pentru clienţi, cât şi pentru restaurante. În ceea ce priveşte clienţii, acest program le oferă diversitate de restaurante şi preparate, dar şi posibilitatea de a gusta preparatele restaurantului preferat din alt oraş, fără a fi nevoie să se deplaseze. Pentru restaurantele locale, participarea în Tazz Republic semnifică în primul rând creşterea notorietăţii, dar şi un flux de venituri suplimentare. De asemenea, pentru Tazz, programul Tazz Republic reprezintă o sursă de venituri suplimentare, dar şi diversificarea ofertelor de restaurante prin introducerea unor nume si preparate noi în oraşele în care activează.
În primele luni de la lansare, restaurantele virtuale din programul Tazz Republic au generat un GMV (Gross Merchandise Value) de peste
1 milion de euro.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro