Ce-i lipseste noului gadget iPad al lui Steve Jobs
Asa cum s-a intamplat si cu iPod si iPhone, lansarea celei mai noi gaselnite Apple - iPad - a generat reactii puternice. Doar ca spre deosebire de alte ocazii, corul pesimistilor se aude mai tare ca niciodata.
Pe scena sunt o masuta si un fotoliu, pe fundal se aude o melodie a lui Bob Dylan, iar luminile incep sa se stinga incet. E intuneric! Aplauze! Spectacolul pus in scena de Steve Jobs, cel mai in voga manager din ultimul deceniu, este destinat celui mai nou pariu al Apple. Lansarea urmatorului produs marca Steve Jobs vine dupa anuntarea celor mai bune rezultate financiare din istoria companiei, in 2009, anul in care economia mondiala a traversat cea mai puternica criza de dupa al Doilea Razboi Mondial incoace.
iPad, caci aceasta este denumirea celui mai nou gadget Apple, ar trebui sa umple golul existent intre doua dintre produsele care acum contribuie decisiv la profiturile companiei: telefoanele mobile iPhone si laptopurile MacBook.
Cu un pret de pornire de aproape 500 de dolari, noul gadget Apple nu a convins insa analistii din punct de vedere tehnic, lista reprosurilor pornind de la lipsa ecranului lat (asa numitul widescreen, adica format 16:9, apropiat de cel din cinematografe) si pana la lipsa unor elemente - precum portul USB - care sa asigure conectarea directa cu memoriile externe, de exemplu. Sau, de exemplu, a camerei foto, video si chiar a posibilitatii de a trimite SMS-uri sau de a rula in paralel mai multe aplicatii in ferestre diferite. Iar cum preturile depasesc, in cazul variantelor mai performante, pragul de 800 de dolari, pariul lui Steve Jobs pare, la fel ca si in cazul iPod sau iPhone, aproape pierdut din start.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro