Julius Meinl România: ”Atunci când comunicarea rapidă între echipe este esenţială şi infrastructura de transport nu te ajută, soluţia ideală este internetul de mare viteză”
Cafeaua şi afacerile construite în jurul micilor boabe verzi sunt printre cele mai vechi poveşti din istoria omenirii, dar mereu înnoite de schimbările aduse de tehnologie. A bea cafea este unul dintre obiceiurile cele mai vechi ale omului, dar felul în care aceasta este produsă, transportată şi vândută este din ce în ce mai mult influenţat de descoperirile moderne.
O afacere de succes cu cafea înseamnă gestionarea perfectă a stocurilor, a partenerilor, a angajaţilor, practic a întregului mecanism de funcţionare a unei firmei. Una dintre cele mai renumite companii din domeniu este Julius Meinl, firmă ale cărei afaceri au crescut cu 11% în România, în acest an, în condiţiile unor investiţii anuale de peste un milion de euro.
”Managementul stocurilor în compania noastră devine de la an la an un proces din ce în ce mai sofisticat datorită ritmului de creştere a afacerii noastre. Pentru a reuşi să gestionăm mii de intrări şi ieşiri zilnice, am apelat la solutii IT de tipul SAP care reuşesc să compileze atât de multe operaţiuni fără greşeală. Pentru a rula însă un astfel de program pe reţeaua internă, a fost o cerinţă de bază să avem instalat un internet de mare viteză”, spune Tibor Dobri, General Manager Julius Meinl România.
Varianta aleasă de companie a fost pachetul de internet prin fibră optică de la Vodafone România, soluţie care asigură pentru utilizatori până la 1Gbps viteză garantată, în bandă simetrică, atât download, cât şi upload. Practic, indiferent de condiţiile reţelei sau încărcare, utilizatorii au mereu aceeaşi viteză de transfer, iar fibra optică ajunge până în punctele de lucru solicitate (tehnologie FTTH/FTTB).
”Pentru că avem două birouri principale în ţară şi pentru că infrastructura de transport nu ne ajută să putem sta faţă în faţă la meetigurile importante, am optat pentru un sistem performant de video conferinţă. Astfel, datorită internetului de mare viteză şi prin intermediul unor camere video performante, putem comunica mult mai uşor”, subliniează Tibor Dobri. Într-o lume a vitezei, comunicarea imediată între angajaţi sau parteneri de afaceri poate face diferenţa între profit şi pierdere, iar soluţiile asigurate de Vodafone România pot înlocui cu succes, extrem de facil, întâlnirile directe.
Pentru Julius Meinl România, accesul la internet este esenţial atât pentru ca membri echipei să fie informaţi, cât si pentru a comunica mai uşor în organizaţie. Fără internet lucrurile s-ar întâmpla cu întârziere, iar comunicarea ar fi afectată.
”Accesabilitatea informaţiei este cel mai important lucru pentru departamentul de vânzări, fie că vorbim despre colegii din Bucureşti sau cei din Timişoara. Soluţia construită împreună cu partenerii de la Vodafone România a fost de a seta un server central care poate fi accesat din orice locaţie astfel încât toată lumea să aibă acces la datele necesare”, a detaliat Tibor Dobri.
Folosirea unor soluţii eficiente de comunicare este cu atât mai importantă cu cât numărul angajaţilor companiei creşte constant, cu 12% în 2017, planurile pe următorii trei ani incluzând şi un plus de 25% al membrilor echipei. Este clar că una dintre cele mai mari schimbări aduse de internet în ultimii ani este legată de viteza cu care companiile pot comunica şi transfera date în interiorul echipei.
Dar, în acelaşi timp, comunicarea online a scos în prim plan o nouă provocare legată de securitatea datelor. ”Toţi angajaţii Julius Meinl sunt conştienţi de acest lucru. Pentru a ne asigura că toate informaţiile noastre sunt în siguranţă, folosim routere CISCO VPN”, a precizat Tibor Dobri.
Vodafone România asigură, împreună cu soluţia de internet fix, şi o gamă largă de servicii suplimentare menite să răspundă oricăror provocări venite din partea companiilor, fie că e vorba de o firmă mică ce are nevoie de susţinere pentru a-şi desfăşura activitatea, fie că e vorba de o corporaţie unde nevoile de comunicare sunt strâns legate de cele de securitate şi redundanţă. Iar într-o lume care se mişcă tot mai repede, într-o piaţă care creşte constant şi în care consumatorii sunt tot mai deschişi la nou, capacitatea companiilor de a se adapta şi comunica rapid va conta tot mai mult în reuşita afacerii.
Articol cu conţinut publicitar
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro