100 Cei mai admiraţi CEO din România 2021. Amanda Zhang, CEO, Mercedes-Benz România - 073
Amanda Zhang deţine rolul actual din martie 2021.
Şi-a început cariera în cadrul Daimler ca international management associate în urmă cu aproape 20 de ani, în Germania.
A deţinut mai multe poziţii în cadrul companiei – în departamentele de dealer management, sales, finanţe, product management şi marketing, lucrând cu pieţe internaţionale.
În ultimii şase ani, a fost un membru cheie al Daimler în regiunea europeană, fiind responsabilă de product management şi de marketing. Din rolul său anterior, a pus bazele a mai multe huburi regionale şi a dezvoltat centre de competenţe în mai multe locaţii ale companiei din Regatul Unit, Germania, Polonia, Cehia.
Top 3 priorităţi pentru viitor:
1. În calitate de early adopters, una dintre cele trei priorităţi legate de viitorul nostru este creşterea gradului de penetrare a vehiculelor electrice pe piaţa locală. Anul acesta, două din zece autovehicule Mercedes-Benz sunt electrificate (plug-in sau fully electric). Ne aşteptăm ca în 2022, unu din patru autovehicule Mercedes-Benz să fie electrificate – plug-in hybrid sau fully electric. Compania şi-a fixat trei obiective majore pentru anii care urmează: până în 2025, fiecare model Mercedes va avea o alternativă electrică; până în 2030, la nivel global, vom trece de la electric first la electric only acolo unde pieţele ne permit; ne-am propus să reducem emisiile de CO2 şi să decarbonizăm tot ceea ce facem. Pentru un brand modern de lux, sustenabilitatea este un «must».
2. Digitalizarea este un alt pilon important când vine vorba despre priorităţi. Am făcut investiţii majore în digitalizarea operaţiunilor, aducând noi unelte şi sisteme online clienţilor noştri pentru a face interacţiunea cu brandul nostru chiar şi mai accesibilă, (Online Appointment Booking sau Online Test Drive Booking, de pildă). Sunt mândră să spun că avem un rol regional în transformarea digitală a Mercedes-Benz pe pieţele europene, datorită hubului digital pe care îl avem aici, în Bucureşti, unde avem o echipă extrem de talentată.
3. Un alt aspect important al businessului nostru, o prioritate majoră pentru perspectivele noastre pe termen lung, este redefinirea conceptului de brand de lux. În trecut, luxul era definit deseori drept opulent sau inaccesibil. Cu fiecare pas, vreau să fac brandul nostru mai abordabil de către public. Anul acesta am lansat un proiect important pentru noi – pop-up store-ul Mercedes-EQl –, în care, timp de patru săptămâni, cei care ne-au vizitat au putut să descopere brandul nostru redefinit şi produsele noastre, construite pentru un viitor verde. Este un tip de proiect care arată ce înseamnă luxul modern. Lucrăm, de asemenea, la realizarea unei platforme certificate Mercedes-Benz pentru maşini folosite, care va permite clienţilor să îşi găsească autovehiculelele care se potrivesc standardelor lor şi sunt verificate de tehnicienii Mercedes-Benz.
Baza pentru aceste priorităţi, în contextul plin de provocări pe care îl traversăm, este să continuăm să ne păstrăm oamenii implicaţi şi în siguranţă.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro