100 cele mai puternice femei din business: Andreea Stănescu, vicepresident Emea delivery Stefanini
Conştientizarea importanţei imaginii, dar fără a exagera importanţa formei versus conţinutul real, e un aspect de care fiecare lider din business trebuie să fie preocupat.
„Imaginea este, în primul rând, efectul unui comportament de zi cu zi în relaţia cu partenerii, angajaţii, cu managementul companiei, al celui din viaţa personală totodată. Imaginea mai este, desigur, şi efectul acţiunilor şi prezenţei în societate şi în mediul de business”, spune Andreea Stănescu. Ea supervizează livrarea operaţiunilor de suport IT - service desk şi infrastructură - ale Stefanini în Europa, prin centrele de servicii ale companiei din România, Polonia, Belgia şi Republica Moldova, precum şi echipele de field support din regiune.
Compania şi-a continuat creşterea şi în 2017, la nivel regional cifra de afaceri majorându-se cu 12%. De asemenea, numărul de angajaţi din România s-a mărit cu 19%. În 2016, compania a avut o cifră de afaceri de peste 157 milioane de lei şi peste 1.330 de angajaţi pe plan local, potrivit informaţiilor Ministerului de Finanţe.
Despre contrucţia imaginii, Andreea Ştefănescu spune: „Strategia mea este de a fi eu însămi în ceea ce fac, de a fi autentică şi de a acţiona într-un mod care mă reprezintă. Desigur, asta presupune şi o aliniere între valorile personale şi cele ale organizaţiei pe care o reprezint, şi de aceea e o alegere personală de a reprezenta organizaţii sau grupuri în care cred cu adevărat”.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro