100 cele mai puternice femei din business - Astăzi: Veronica Savanciuc, Lowe & Partners
Veronica Savanciuc face parte dintre antreprenorii care au pus bazele industriei de advertising din România, jucând, de 20 de ani, un rol important în formarea şi dezvoltarea industriei locale de comunicare.
În 1993 a lansat una dintre primele agenţii de publicitate full-service de pe piaţă. Astăzi Lowe este unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din România, format din şase agenţii care oferă servicii integrate de comunicare: creaţie, PR, media buying, digital şi comunicare medicală.
În 1998 preşedintele Lowe & Partners a fost distins la Londra cu titlul "Leading Woman Entrepreneurs of the World", iar în 2003 International Advertising Association a desemnat-o "Personalitatea Feminină a Deceniului în Publicitatea Românească". Veronica Savanciuc este de profesie economist - a absolvit Academia de Studii Economice din Bucureşti. Ulterior, a urmat şi cursurile unei şcoli de Master of Business Administration - Asebuss/University of Washington.
BUSINESS Magazin: Cât de greu îşi croieşte o femeie drumul în lumea de business?
Veronica Savanciuc, Lowe & Partners: Nu pot spune că este greu să-ţi croieşti drumul în afaceri ca femeie, poate doar mai provocator. Pentru că, de multe ori, viaţa unei femei este mai complexă. Depinde foarte mult de curajul, pasiunea şi determinarea cu care îţi doreşti să-ţi atingi obiectivul. Şi depinde de talentul cu care îmbini viaţa profesională cu cea personală, încercând, între timp, să rămâi femeie, cu tot ce înseamnă acest lucru. Mie îmi place foarte mult ceea ce fac şi asta a reprezentat întotdeauna o motivaţie puternică, m-a ajutat să depăşesc momentele dificile şi m-a făcut să continuu. Îmi place să lupt pentru ceva în care cred şi nu m-aş retrage din cauza greutăţilor.
BUSINESS Magazin: Cum v-aţi caracteriza stilul de conducere şi/sau de creare a unei afaceri?
Veronica Savanciuc, Lowe & Partners: Comunicarea şi creativitatea sunt puncte centrale în advertising şi principalele elemente pe care se bazează stilul meu de management. Îmi place să interacţionez cu colegii, sunt o persoană deschisă la idei noi, le cer sfatul şi împreună luăm deciziile cele mai bune. Încerc să învăţ întotdeauna din greşeli, iar fiecare eşec este o lecţie învăţată şi un pas înainte. Şi cred că auto-suficienţa şi aroganţa sunt probabil cei mai mari duşmani ai unui manager.
Catalogul "100 Cele Mai Puternice Femei Din Business" prezintă interviuri cu reprezentantele de success ale mediului de afaceri românesc actual şi conţine profilul profesional a 100 dintre liderii feminini.
Au experienţă, au putere, câştigă bine, sunt cochete şi se bucură de respectul celor din jur. Cuvântul lor este cel mai important sau printre cele mai importante în companiile pentru care lucrează. Cele mai puternice femei de afaceri din România sunt un segment aparte şi tot mai bine conturat dintr-o lume care, în mod tradiţional, a fost creată şi condusă de bărbaţi.
Catalogul "100 Cele Mai Puternice Femei Din Business" - prima ediţie va fi distribuit gratuit abonaţilor BUSINESS Magazin şi va putea fi achiziţionat online din 9 aprilie la adresa www.bmag.ro/cataloage, la preţul de 25 de lei (TVA inclus).
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro