100 TINERI MANAGERI DE TOP - Andrei Cionca, Casa de Insolvenţă Transilvania
Andrei Cionca a absolvit Facultatea de Drept Babeş-Bolyai din Cluj-Napoca în 2000, dar imediat după absolvire a părăsit oraşul în care şi-a făcut studiile şi s-a angajat ca jurist debutant într-o societate de insolvenţă din regiune.
"În scurt timp am devenit acţionar, după ce am creat aproape de la zero procedurile de lucru în acea firmă", îşi aminteşte Cionca. În 2001 s-a întors la Cluj-Napoca pentru a înfiinţa o filială a societăţii, iar doi ani mai târziu filiala devenea deja lider pe piaţa insolvenţei. "În 2006 eu şi partenerul meu de la acel moment am decis să mergem pe drumuri separate, aşa că împreună cu alţi doi asociaţi am fondat la sfârşitul anului Casa de Insolvenţă Transilvania", spune Andrei Cionca.
Obiectivul lor era să ajungă lideri pe piaţa de insolvenţă din Transilvania, iar la numai o jumătate de an de la înfiinţare au câştigat cel mai mare proiect de lichidare din România, Tractorul Braşov. "A durat doar două luni ca marea provocare să se transforme într-un succes, pentru că atât a luat până la finalizarea procedurii. A fost momentul în care CITR a devenit dintr-o afacere locală una cu potenţial de dezvoltare naţională", spune Cionca.
Motivat de succesul pe care l-au înregistrat în Ardeal şi încrezători că pot face mai mult de atât, în 2009 cei doi au plecat la Bucureşti, unde erau cei mai mari clienţi şi cel mai mare potenţial de dezvoltare a afacerii. Decizia de a deschide un birou la Bucureşti a fost, practic, a doua lansare, dar şi ieşirea la rampă de care are nevoie orice business care îşi propune să ia amploare.
Alături de partenerii pe care îi are acum, Cionca proiectează planuri noi de extindere a afacerii: "Ne vom concentra şi pe dezvoltarea unei divizii de consultanţă în turnaround management. De asemenea, am lansat deja discuţii pentru înfiinţarea unui fond de investiţii destinat investiţiilor în distress. Acest proiect este marea provocare a prezentului, despre care sper să vă pot vorbi peste ani ca despre o nouă realizare şi un succes", conchide Cionca.
100 de tineri manageri sau antreprenori care, la nici 40 de ani, conduc companii cu afaceri de milioane euro sunt puşi anual, încă din 2006, în lumina reflectoarelor de jurnaliştii BUSINESS Magazin. Indiferent că sunt formaţi în multinaţionale sau au dobândit experienţă clădind propriile afaceri, ei sunt nu numai etalonul mediului de business românesc, ci şi cei care trasează direcţiile economiei.
BUSINESS Magazin vă prezintă a şaptea ediţie a catalogului 100 TINERI MANAGERI DE TOP. Catalogul este disponibil din data de 28 mai la toate punctele de difuzarea a presei Inmedio si Relay la pretul de 25 lei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro