100 TINERI MANAGERI DE TOP - Milan Radin, Drogerie Markt
Milan Radin, 36 de ani, a revenit în România în 2007 la conducerea operaţiunilor DM Drogerie Markt, după aproape 20 de ani petrecuţi în ţări ca Austria, Franţa, Bulgaria, Polonia sau Serbia.
Milan Radin lucrează de peste opt ani la dm, iar cea mai importantă decizie a fost, în opinia sa, "propunerea, gândirea şi coordonarea intrării DM Drogerie Markt în România". Implicit, de acest lucru se leagă plecarea sa de la DM Drogerie Markt Serbia unde "am reuşit să consolidez poziţia companiei pe piaţă"; a urmat apoi un nou start: construirea de la zero a companiei dm în România. "Iar de aici au plecat multe alte decizii strategice privind abordarea pieţei din România", mai spune el.
Născut la Timişoara, Radin a plecat din România la vârsta de 15 ani, cu puţin înainte de Revoluţie. După ce a terminat liceul în Austria, şi-a continuat studiile universitare la Strasbourg (Franţa), Plovdiv (Bulgaria), Cieszyn (Polonia) şi a terminat MBA-ul Universităţii Sheffield în Grecia şi Serbia.
După doi ani petrecuţi în Statele Unite ale Americii s-a întors în Austria în 2002 ca area manager pe Europa Centrală şi de Est la Raiffeisen, ocupându-se până în 2004 de finanţare, dezvoltare şi transport în departamentul de comerţ exterior. Următorul pas a fost făcut în cadrul Drogerie Markt ca director executiv pe Serbia până în 2007, când a reuşit să convingă conducerea companiei să intre pe piaţa românească. Acum este responsabil pentru un buget anual de 30 de milioane de euro. Compania are peste 350 de angajaţi la nivel naţional, iar Milan Radin lucrează în mod direct cu opt persoane. Însă în funcţie de diferitele proiecte, numărul de oameni pe care îi coordonează poate varia. "Consider că am o relaţie bună şi cu angajaţii cu care intru în contact direct mai rar şi aici este vorba în special de colegii din magazine", adaugă el. Milan Radin recunoaşte că face vizite frecvente în magazine pentru a-şi face o idee proprie despre tot ce se stabileşte la nivel central. "Fără încredere acordată angajaţilor şi responsabilizare la nivelul fiecăruia, nu poţi coordona o reţea de magazine la nivel naţional", conchide el.
100 de tineri manageri sau antreprenori care, la nici 40 de ani, conduc companii cu afaceri de milioane euro sunt puşi anual, încă din 2006, în lumina reflectoarelor de jurnaliştii BUSINESS Magazin. Indiferent că sunt formaţi în multinaţionale sau au dobândit experienţă clădind propriile afaceri, ei sunt nu numai etalonul mediului de business românesc, ci şi cei care trasează direcţiile economiei.
BUSINESS Magazin vă prezintă a şaptea ediţie a catalogului 100 TINERI MANAGERI DE TOP. Catalogul este disponibil din data de 28 mai la toate punctele de difuzarea a presei Inmedio si Relay la pretul de 25 lei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro