Cristian Vlaşin este şeful vânzărilor BMW în România din iulie 2007
„Prin natura experienţei profesionale de până acum, am fost extrem de aproape de antreprenoriat. Înainte de toate, managementul vânzărilor naţionale reprezintă un centru de profit în sine, dar pentru a atinge obiectivele de volum şi profit mai întâi trebuie conceput şi implementat un plan de afaceri sustenabil, la nivel de investiţie locală“. Cristian Vlaşin este şeful vânzărilor BMW în România din iulie 2007, după ce anterior a coordonat vânzările Mazda şi Ford din cadrul Ţiriac Auto.
Printre realizările profesionale se află poziţionarea pe primul loc în materie de vânzări pentru brandul BMW timp de patru ani, deschiderea unei reprezentanţe în fiecare an, greenfield sau prin adaptări ale unor construcţii existente, dar şi cel mai bun raport de maşini vândute per dealer din segmentul premium. „O piaţă dinamică, aşa cum caracterizez ultimii 12 ani de automotive în România, oferă senzaţionale oportunităţi investiţionale, dar şi lecţii dramatice de business.Cred cu tărie că înainte de a trece cu adevărat la statutul de antreprenor, de a investi resursele proprii şi de a depinde exclusiv de succesul planului tău de afaceri, trebuie să dobândeşti abilităţi şi cunostinţe temeinice despre piaţă în toată complexitatea ei“, spune Vlaşin, trecut printr-o firmă în plin proces de corporatizare, aşa cum a fost Ţiriac Auto în perioada 2002-2007, şi apoi într-o companie germană pornită de la start-up minimalist şi ajunsă la structura complexă din prezent.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro