Cum a transformat Monica Iavorschi o marca de frigidere intr-una de electrocasnice

Postat la 25 octombrie 2010 136 afişări

Cea mai mare realizare a Monicai Iavorschi, in cei noua ani de cand lucreaza la Arctic, a fost transformarea companiei dintr-o marca de frigidere intr-o marca de electrocasnice. Absolventa a Facultatii de Cibernetica din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti si a unui MBA in cadrul programului romano-canadian, Monica Iavorschi si-a inceput cariera in cadrul companiei Coats Romania.

Mai apoi, a lucrat timp de patru ani in cadrul diviziei din Romania a companiei Avon, unde a acumulat experienta pe segmentele customer service si de analiza financiara, iar din 2001,Monica  Iavorschi s-a alaturat companiei Arctic, in calitate de director de marketing. In aceasta perioada, brandul Arctic a evoluat devenind unul dintre cele mai cunoscute branduri de produse electrocasnice de pe piata romaneasca, iar compania a preluat in portofoliu si brandul premium de electrocasnice Beko.

"Extensia de brand Arctic reprezinta unul dintre momentele cheie ale carierei mele", marturiseste Monica Iavorschi, precizand ca acest lucru a generat si unul dintre evenimentele importante in istoria companiei - transformarea Arctic dintr-o marca de frigidere intr-o marca de electrocasnice.

Din 2008, Monica Iavorschi ocupa pozitia de director general al Arctic. "Planurile noastre de viitor vizeaza depasirea cu succes a acestei perioade delicate pe care o traverseaza intreaga piata de consum si economia in ansamblu", precizeaza directoarea Arctic.

 

Urmărește Business Magazin

/lideri/cum-a-transformat-monica-iavorschi-o-marca-de-frigidere-intr-una-de-electrocasnice-7556556
7556556
comments powered by Disqus
0 seconds of 43 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:00
00:43
00:43
 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.

www.zf.ro
Ne luăm adio de la săptămâna de lucru de cinci zile? Ce experimentează mai nou companiile din întreaga lume?