Femeia care se află la cârma unuia dintre cele mai bune lanţuri hoteliere din România

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 30 iunie 2017 266 afişări

Cu o experienţă de 32 de ani în industria ospitalităţii, Christine Schillings a preluat de anul trecut conducerea Ana Hotels România, care a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri totală de 31,5 milioane de euro, în creştere cu 9,6%, faţă de 2015 şi o creştere a indicatorului specific RevPar (Revenue per Available Room) de 10,3%.

Femeia care se află la cârma unuia dintre cele mai bune lanţuri hoteliere din România

Christine Schillings a mai lucrat în România, în perioada 1996-1999, ca director financiar în cadrul Hilton Athénée Palace din Bucureşti. Ea spune că, în afara zonei de business, „o activitate care îmi face o plăcere deosebită şi mă încarcă cu foarte multă energie este coachingul. Înainte de a reveni în România, obişnuiam să îmi dedic câte două săptămâni în fiecare an acestei activităţi. 

Prin aceste sesiuni informale de coaching îi ajutam pe tineri să depăşească mai uşor diversele provocări din carieră dar şi din viaţă, în general, iar pentru mine ele însemnau o satisfacţie enormă.” Povesteşte că de la întoarcerea în România a remarcat un grad sporit de implicare a managerilor de top şi nu numai în diverse asociaţii, organizaţii nonprofit sau grupuri de lucru cu activitate sportivă, culturală, muzicală, de protecţie a mediului înconjurator sau, pur şi simplu, cu activitate civică. „Cred că este un lucru foarte bun pentru societate, pentru că aceste persoane devin, inevitabil, modele pentru angajaţii lor şi pentru societate în general şi duc la transformarea, la evoluţia ei.”

Dacă ar fi preşedinte pentru o zi, Christine Schillings ar iniţia un plan naţional de îmbunătăţire a accesului la educaţie (nu doar la cea primară, ci şi la educatia de tip profesional) pentru categoriile defavorizate. „Aş mai chema forurile legislative să iniţieze un set mai substanţial de legi pentru protecţia mediului înconjurător. Aş face şi un live feed, pe pagina oficială de Facebook a preşedinţiei, în care aş povesti lumii despre frumuseţea şi autenticitatea atracţiilor turistice din România, despre care se ştie încă mult prea puţin în străinătate.”

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.