Mâna dreaptă a lui Marcel Bărbuţ în afacerea cu vopseluri a Adeplast. Îi aduce patru milioane de euro pe an
Bogdan Pîrvu coordonează activitatea diviziei de vopsele şi tencuieli decorative din cadrul AdePlast şi este implicat şi în alte proiecte şi procese decizionale în cadrul companiei.
Divizia pe care o conduce a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 4 milioane de euro, de două ori şi jumătate mai mare faţă de 2012, când a înregistrat venituri de 1,55 milioane de euro. Pentru anul în curs firma vizează dublarea rezultatelor financiare faţă de cele de anul trecut. "Până în acest moment, toate obiectivele lunare au fost depăşite semnificativ, ceea ce înseamnă că suntem pe drumul cel bun."
Bogdan Pîrvu lucrează încă de pe vremea când era în anul doi de facultate, prima sa slujbă fiind de agent de vânzări în do-meniul bunurilor de larg consum. A obţinut licenţa de economist specialist în management financiarÐcontabil (1996), apoi a ur-mat cursurile The Open University, la Walton Hall, în Marea Britanie (2003), şi are un master în managementul afacerilor (2008) la Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor în cadrul Universităţii din Craiova.
"Am învăţat meserie în vânzări promovând produsele Star Foods şi cafeaua Alvorada", îşi aminteşte el. A intrat în industria materialelor de construcţii în 1998. A trecut, povesteşte el, prin toate etapele de dezvoltare în carieră: a fost agent de vânzări, supervisor, area sales manager, key account manager, director de vânzări, dar şi manager de divizie sau administrator.
"Experienţa de la AdePlast este o a doua cursă pentru Çpole positionÈ. Cu mai bine de zece ani în urmă, am fondat şi am condus echipa care a adus compania Kšber pe poziţia de lider pe piaţa de lacuri şi vopsele în 2002."
Tot el spune că a întâlnit şi momente dificile în viaţă, însă preferă să nu vorbească despre ele. ãImportant e că le-am depăşit. Consider că momentele dificile trebuie gestionate cu seriozitate şi cu responsabilitate. Orice problemă are şi o soluţie. Trebuie să crezi, să lupţi şi să munceşti din greu. Vei reuşi. Vei ieşi din criză mai puternic, mai bun, mai încrezător.Ò Cât priveşte cea mai mare reuşită din carieră, tânărul manager consideră că nu a experimentat-o încă.
Despre planurile sale pentru următorii zece ani, Bogdan Pîrvu spune că priveşte tot timpul numai înainte, dar nu are o ţintă concretă pentru o perioadă atât de lungă.
Bogdan Pîrvu face parte din promoţia tinerilor manageri de top din 2014. Citeşte în premieră alte 99 de poveşti de succes ale tinerilor manageri din România în a noua ediţie a catalogului 100 TINERI MANAGERI DE TOP, lansat de Business Magazin în luna mai.
Comandă acum catalogul în format electronic la preţul de 35 lei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro