Managerul care a condus DB Schenker Rail în perioada de criză şi a dus compania pe o traiectorie ascendentă

Autor: Iuliana Roibu Postat la 21 septembrie 2014 796 afişări

Eduard Iancu s-a alăturat echipei DB Schenker Rail la sfârşitul anului 2008, ca managing director pentru România şi Bulgaria, iar din iulie 2012 este CEO la DB Schenker Rail România.

Managerul care a condus DB Schenker Rail în perioada de criză şi a dus compania pe o traiectorie ascendentă

Din această poziţie, el coordonează operaţiunile companiei pe plan local şi se asigură de atingerea obiectivelor strategice ale grupului german, care a avut în 2013 afaceri de 126 milioane de lei şi o echipă de 337 angajaţi.

De altfel, ajutat de o experienţă de peste 17 ani în domeniu, obţinută în top 3 companii germane de logistică, Eduard Iancu s-a dovedit a fi omul potrivit pentru a depăşi perioada dificilă din jurul anilor 2009 - 2010 şi pentru a poziţiona DB Schenker Rail România pe o traiectorie de business ascendentă.

“Datorită poziţiei sale geostrategice şi a reţelei extinse de cale ferată, România este o componentă importantă a reţelei DB Schenker Rail, o adevărată legătură între Europa şi Asia. Tocmai de aceea, am investit mult în dezvoltarea companiei locale şi, pentru mine personal, a fost o provocare să fac trecerea de la o mentalitate de start-up la un jucător valoros pe piaţa de transport feroviar de marfă. Mai concret, dacă în urmă cu patru ani aveam 36 de vagoane şi 4 locomotive diesel, astăzi avem o flotă de 50 de locomotive, deopotrivă diesel şi electrice, şi peste 2.000 de vagoane. Sunt mândru de ceea ce am reuşim să realizăm până acum, dar nu ne oprim aici”, spune Eduard Iancu.

Fără îndoială, investiţiile în flotă vor da roade şi în anii care vin. “Vedem o evoluţie pozitivă a economiei, iar produsele din România sunt din ce în ce mai cerute la nivel european. Astfel, în contextul creşterii exporturilor, noi avem flota potrivită şi partenerii de reţea pentru a le transporta practic oriunde. Plănuim să investim în continuare în extinderea flotei pentru a putea în continuare să răspundem oricărei cereri de transport feroviar de marfă. De asemenea, ne dorim să creştem volumele de transport intern şi extern în industriile cu care colaborăm deja, dar şi să pătrundem pe noi segmente de piaţă.”


Eduard Iancu face parte din promoţia tinerilor manageri de top din 2014. Citeşte în premieră alte 99 de poveşti de succes ale tinerilor manageri din România în a noua ediţie a catalogului 100 TINERI MANAGERI DE TOP, lansat de Business Magazin în luna mai.


Comandă acum catalogul în format electronic la preţul de 35 lei.

Cantitate: buc.
 


Urmărește Business Magazin

/lideri/managerul-care-a-condus-db-schenker-rail-in-perioada-de-criza-si-a-dus-compania-pe-o-traiectorie-ascendenta-13280162
13280162
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.