Metro a pus ochii pe ea când avea 20 de ani şi era studentă. În ce funcţie a ajuns astăzi
Cu o experienţă de peste 10 ani în cadrul comerciantului german, Mirela Bănică este acum şef al departamentului de produse alimentare proaspete la Metro Cash & Carry România.
Mirela Bănică a fost recrutată de Metro Cash & Carry România încă de pe vremea în care era studentă la ASE, în anul trei. „Am participat la analiza de piaţă efectuată odată cu deschiderea magazinului Metro Cash & Carry Ploieşti în 2002", îşi aminteşte ea. Experienţa sa în cadrul reţelei germane a depăşit deja zece ani, iar primul pas a fost în departamentul de achiziţii, ca asistent comercial.
Din 2005, a devenit category manager conserve, preluând şi operaţiunile de negociere şi sortimentaţie la deschiderea de noi magazine pentru Metro Cash & Carry Moldova. În 2009 a fost promovată din nou şi a preluat conducerea departamentului de alimente de bază, „iar în ultimii doi ani responsabilităţile mele au crescut atât în ceea ce priveşte termenii legaţi de obiectivele afacerii, precum şi adaptarea sortimentului la nevoile clienţilor într-o piaţă extrem de dinamică cum este cea a alimentelor proaspete".
Cea mai dificilă perioadă a carierei sale a intervenit în ultimii doi ani din pricina contextului economic şi a modificărilor de comportament de consum. „Cu adevărat, schimbarea este un element definitoriu astăzi."
FUNCŢIE şef departament produse alimentare proaspete
VÂRSTĂ 33 de ani
ACŢIONARIAT Metro Cash & Carry International Holding BV (85%) şi Zareba Holdings Limited (15%)
CIFRĂ DE AFACERI 2012 1,018 mld. euro
CIFRĂ DE AFACERI 2011 1,059 mld. euro
ANGAJAŢI 2012 5.440
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro