TINERI MANAGERI DE TOP: Cum se ghideaza Judith Kis in cariera sa din HR
Cu o experienta de 12 ani in resurse umane, Judith Kis a preluat functia de director de HR in aprilie anul trecut, avand in subordine o echipa de zece oameni care se ocupa de cei 1.300 de angajati ai Ambient.
Absolventa a Facultatii de Psihologie din Bucuresti (1999), Judith Kis a urmat cursuri de master in domeniul resurselor umane si este absolventa MBA. Si-a inceput cariera inca de pe vremea studentiei, cand s-a angajat ca secretara la Logic Telecom, firma in care a lucrat pana in 2001 si a ocupat si alte pozitii. Si-a petrecut apoi trei ani la QAB Pepsi Cola, ca deputy human resources manager, apoi HR manager si, ulterior, public relation manager. S-a angajat apoi, pentru doi ani, la Autoitalia Group, ca director de resurse umane. In perioada 2006-2010 a ocupat aceeasi pozitie la Rosegur, companie care avea 4.500 de angajati, iar Kis coordona un departament cu 20 de oameni.
Dupa Bucuresti a ales sa locuiasca, impreuna cu familia, la Sibiu. A preluat functia de director de resurse umane la Ambient din aprilie anul trecut, iar intre responsabilitatile sale se numara strategia de resurse umane a companiei, bugetele dedicate, comunicarea interna, recrutarea, programele de training si de dezvoltare a personalului, dar si compartimentul de salarizare. La 34 de ani spune ca filosofia sa este de a conduce departamentul de resurse umane avand ca permanent focus dezvoltarea afacerii.
BUSINESS Magazin prezinta, in cea de-a sasea editie a anuarului 100 Tineri Manageri de Top, o noua generatie de business, managerii si antreprenorii de pana in 40 de ani care conduc cele mai importante si dinamice companii din Romania.
Comanda acum varianta electronica a catalogului la pretul de 25 lei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro