Bogdan Enoiu, unul din cei mai tari publicitari, iese la atac

Postat la 15 februarie 2010 313 afişări

Pentru Bogdan Enoiu, anul n-a inceput sub cele mai bune auspicii. McCann Erickson a pierdut contul de media al Vodafone, unul dintre cei mai ravniti clienti de pe piata. Si, totusi, planurile lui Enoiu sunt indraznete: vrea profit mai mare decat in 2009 si incepe ofensiva pentru recastigarea Vodafone.

"Anul acesta vom fi agresivi. Vom face marcaj om la om multor clienti si multor agentii", spune seful McCann Erickson Romania. }ine sa adauge insa ca nu este vorba de o amenintare. "Este doar strategia de actiune pe care ne-am propus-o pentru 2010." O strategie care, daca va da roade, va aduce la sfarsitul anului o crestere de 5% a profitului pentru grupul condus de Bogdan Enoiu si mentinerea cifrei de afaceri peste nivelul din 2007. O performanta notabila, daca luam in considerare previziunile potrivit carora anul acesta nu va fi decat o varianta necosmetizata a lui 2009. Pe timp de criza, bugetarea unui profit in crestere nu e putin lucru, mai ales pentru un jucator de pe piata de publicitate.

De altfel, si anul trecut McCann Erickson in Romania a raportat o crestere a profitului, care nu a fost dublata de rezultate similare si in ceea ce priveste cifra de afaceri, in scadere cu 20% fata de 2008 - lucru care nu-l nemultumeste neaparat pe Bogdan Enoiu, ba chiar dimpotriva. "Este cea mai buna situatie, in acest context. Pentru noi e mult mai important profitul decat cifra de afaceri si aceeasi evolutie o urmarim si anul acesta. Niciodata in 19 ani nu s-a intamplat sa nu avem profit si nu se va intampla nici anul acesta", sustine Bogdan Enoiu.

Dar de unde va veni cresterea? Seful de la McCann crede ca anul acesta va fi propice pentru acumularea unor noi clienti. Mizeaza in special pe companiile din sectorul bunurilor de consum, care au fost dintotdeauna posesorii celor mai mari bugete de promovare, dar ramane atent si la companiile din zona serviciilor financiare, in special bancile, despre care crede ca vor relua creditarea si, implicit, comunicarea din a doua jumatate a anului.

De fapt, Bogdan Enoiu vede o usa deschisa in cazul tuturor celor ce anul trecut au intrat intr-o pasa de "tacere". Cum prelungirea unor astfel de perioade ar fi echivalenta cu sinuciderea, toate agentiile de comunicare stau acum cu ochii pe cei ce anul trecut au iesit din vizorul public si sunt obligate, practic, in 2010 sa redevina vizibile. Si sunt destui. Serviciile financiare ar fi o prima categorie vizata. La fel si industria auto, care, de altfel, a si dat primele semne de revenire in atentia clientilor inca de la inceputul anului, cand mai multe firme au lansat campanii spre a anunta preturi promotionale.

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

/media-marketing/bogdan-enoiu-unul-din-cei-mai-tari-publicitari-iese-la-atac-5505563
5505563
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.