Cele mai bune idei de afaceri

Postat la 17 iunie 2008 104 afişări

Toate afacerile autohtone, unele demarate timid imediat dupa 1990, altele pornite mai recent, dar cu mult curaj de catre oameni care aveau deja experienta occidentala, au avut darul de a-i imbogati pe cei curajosi. Asa se face ca astazi ei sunt in masura sa formuleze un set de invataturi extrase din propria experienta.

Cele mai bune sfaturi ale oamenilor de afaceri care au reusit sa aiba succes in Romania sunt cuprinse intr-un top, pe care puteti sa-l vedeti duminica, 22 iunie, la emisiunea BUSINESS Magazin, incepand cu ora 12.15. In ultima editie din acest sezon a emisiunii BUSINESS Magazin de la PRO TV puteti afla care a fost topul celor mai bune randamente in business ale oamenilor de afaceri prezenti in precedentele 21 de editii ale emisiunii. In plus, vor fi analizate cele mai spectaculoase cifre de afaceri si cresterile lor de la an la an pentru a putea stabili un top al celor mai profitabile businessuri locale. Ideile si ponturile care determina cresterea cifrei de afaceri si profitul companiei fac de multe ori obiectul spionajului din partea concurentei din industrie.

In editia de duminica a BUSINESS Magazin nu va fi spionata nicio industrie, insa veti putea intra in culisele celor mai profitabile afaceri si veti afla care sunt ingredientele care stau la baza unor afaceri de succes.


IN THE SPOTLIGHT

IDEEA: Un Jacobs pentru fiecare

CLIENT: Kraft Romania

BRAND: Jacobs 3 in 1

AGENTIA: Scala JWT

CANALE: TV, panotaj, internet, evenimente

Scala JWT impreuna cu compania Kraft Romania au realizat campania de lansare a celor doua noi sortimente ale cafelei Jacobs 3 in 1: Jacobs 3 in 1 Latte si Jacobs 3 in 1 Intense. Toate sortimentele se adreseaza tinerilor, iar campania evidentiaza diferentele dintre acestia si ceea ce ii determina sa aleaga un anumit tip dintre cele trei disponibile. Sloganul campaniei este “Incearca-le pe toate! Alege-l pe al tau!”. Prin spotul “Campus” si outdoor-ul aferent “am cautat sa surprindem o atmosfera tinereasca si cat mai degajata, intr-un spatiu prietenos cu personaje simpatice, in care target-ul nostru sa se regaseasca foarte usor”, spune Andreea Dragomir, copywriter al Scala JWT. Promovarea se face prin intermediul televiziunii, al internetului, al panotajului stradal si prin evenimente ce au loc in campusuri.

Urmărește Business Magazin

/media-marketing/cele-mai-bune-idei-de-afaceri-2715306
2715306
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.