Cele mai bune idei de afaceri
Toate afacerile autohtone, unele demarate timid imediat dupa 1990, altele pornite mai recent, dar cu mult curaj de catre oameni care aveau deja experienta occidentala, au avut darul de a-i imbogati pe cei curajosi. Asa se face ca astazi ei sunt in masura sa formuleze un set de invataturi extrase din propria experienta.
In editia de duminica a BUSINESS Magazin nu va fi spionata nicio industrie, insa veti putea intra in culisele celor mai profitabile afaceri si veti afla care sunt ingredientele care stau la baza unor afaceri de succes.
IN THE SPOTLIGHT
IDEEA: Un Jacobs pentru fiecare
CLIENT: Kraft Romania
BRAND: Jacobs 3 in 1
AGENTIA: Scala JWT
CANALE: TV, panotaj, internet, evenimente
Scala JWT impreuna cu compania Kraft Romania au realizat campania de lansare a celor doua noi sortimente ale cafelei Jacobs 3 in 1: Jacobs 3 in 1 Latte si Jacobs 3 in 1 Intense. Toate sortimentele se adreseaza tinerilor, iar campania evidentiaza diferentele dintre acestia si ceea ce ii determina sa aleaga un anumit tip dintre cele trei disponibile. Sloganul campaniei este “Incearca-le pe toate! Alege-l pe al tau!”. Prin spotul “Campus” si outdoor-ul aferent “am cautat sa surprindem o atmosfera tinereasca si cat mai degajata, intr-un spatiu prietenos cu personaje simpatice, in care target-ul nostru sa se regaseasca foarte usor”, spune Andreea Dragomir, copywriter al Scala JWT. Promovarea se face prin intermediul televiziunii, al internetului, al panotajului stradal si prin evenimente ce au loc in campusuri.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro