FIFA se repozitioneaza, se indreapta spre comunitate, si .marcheaza!
FIFA, organismul ce guverneaza lumea fotbalului, a dezvaluit la sfarsitul lunii mai o noua directie a marcii «FIFA». Aceasta repozitionare urmareste sa arate ca fotbalul nu este numai un joc, o industrie, ci si un sport care are o misiune importanta, care trebuie sa se implice in dezvoltarea comunitatii.
FIFA, organismul ce guverneaza lumea fotbalului, a dezvaluit la sfarsitul lunii mai o noua directie a marcii «FIFA». Aceasta repozitionare urmareste sa arate ca fotbalul nu este numai un joc, o industrie, ci si un sport care are o misiune importanta, care trebuie sa se implice in dezvoltarea comunitatii.
O noua misiune
Daca pana de curand Federatia Internationala de Fotbal si-a concentrat eforturile pe dezvoltarea jocului de fotbal, a regulilor si a aspectelor legate strict de sport, de acum inainte brandul va acorda atentie rolului social pe care il are fotbalul.
Noul slogan, "For the game, For the World " reprezinta misiunea declarata a FIFA si in acelasi timp sansa ca aceasta organizatie sa depaseasca stadiul evenimentelor caritabile si sa se implice activ si direct in dezvoltarea societatii. FIFA sustine ca popularitatea si puterea de care beneficiaza jocul de fotbal la nivel global sunt atribute ce pot fi puse in slujba comunitatilor. De asemenea, fotbalul este o forta care poate ajunge in orice colt al lumii pentru a promova solidaritatea, indiferent de gen, etnie, credinta sau cultura.
"For the Game, For the World"
Deciziile si noua directie FIFA au fost comunicate oficial la cel de-al 57-lea Congres, desfasurat la Zürich la sfarsitul lunii mai.
FIFA a schimbat deja imaginea site-ului oficial si a renuntat la sloganul "For the good of the game", pentru a face loc unuia nou, " For the Game, For the World". Rebrandingul a fost realizat de agentia suedeza Y&R Advico. Pozitionarea se bazeaza pe patru principii: unitate, integritate, performanta si autenticitate, conform declaratiilor lui Eelco van derr Noll, Global Head of Marketing. Rebrandingul este sustinut de o campanie globala TV, creata de CanCommunicate, sub forma de anunturi publicitare difuzate in timpul evenimentelor FIFA, incepand chiar de anul acesta. De asemenea, Presedintele FIFA, Joseph Blatter, a declarat ca in toamna vor fi scoase pe piata si 26 de filme de scurt metraj care vor ilustra noua pozitionare a Federatiei. De asemenea, printre microbisti circula zvonul ca Federatia planuieste sa schimbe si acronimul FIFA- Fédération Internationale de Football Association- in IFAF, pentru a multumi vorbitorii de limba engleza.
"Develop the game, touch the world and build a better future"
Conform ciferelor de pe site-ul oficial FIFA, 270 de milioane de oameni din intreaga lume sunt implicati intr-un fel sau altul in lumea fotbalului. Federatia Internationala are, incepand cu mai 2007, cand a acceptat Muntenegru, 208 asociatii membre. Fotbalul nu mai este demult un simplu joc pe un gazon. Fotbalul inseamna implicare, inseamna vedete, popularitate, putere, iar FIFA cauta sa faca din aceste atribute beneficii pentru societate.
Joseph Blatter, presedintele FIFA, a declarat ca imbunatatirea jocului si promovarea la nivel mondial a fotbalului, in special prin programe de tineret, sunt obiectivele actuale.
Mai mult, el a definit noua imagine a Federatiei ca un indemn: " Develop the game, touch the world and build a better future".
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro