JAdore Cannes
Reflectoarele de la Ad'Or s-au stins de ceva vreme. Premiile sunt deja in rama, in salile de meeting sau au devenit cifre in portofolii de agentii, iar reactiile sunt deja informatii de background pentru stirile de anul viitor.
Reflectoarele de la Ad'Or s-au stins de ceva vreme. Premiile sunt deja in rama, in salile de meeting sau au devenit cifre in portofolii de agentii, iar reactiile sunt deja informatii de background pentru stirile de anul viitor.
Acum suntem la Cannes. Intr-o statiune in care «bonjour» este cuvantul cel mai des auzit in jur, pentru o saptamana, creativitatea s-a impus drept un limbaj universal. La momentul in care cititi aceste randuri, probabil ca stiti exact lista castigatorilor din acest an - editia cu numarul 54 a «Cannes Lions International Festival». Ceea ce ramane dincolo de datele fixe ale unei saptamani este atmosfera festivalului si agenda de discutii pe care acesta o impune in industrie. Un dialog despre creativitate declinat in expozitii, seminarii, invitatii si, de ce nu, petreceri pe plaja in fata la Carlton Intercontinental. Anul acesta, cuvintele-cheie sunt «creativity», «content» si «community». Sunt concepte care inoveaza si redefinesc astfel comportamentul publicitar. Sunt concepte care alimenteaza si redeseneaza ideile din shortlistul de anul viitor.
Anul acesta, festivalul a inregistrat un record atat ca prezenta a delegatilor, cat si ca lucrari inscrise in competitie. 11.000 de publicitari din toata lumea si-au dat intalnire pe Croisette, la Palais des Festivals. Dintre acestia, se remarca o prezenta romaneasca semnificativa atat ca delegati, dar si ca inscrieri in festival. Dupa primele 4 zile, ea se cuantifica intr-un «Silver Lion» pentru Starcom Media/ campania pentru Avon si un «Bronze Lion» pentru GMP/ "Note" pentru Carpalat.
Festivalul de la Cannes este un jurnal al industriei, cu celebritati de prima pagina, adica de podium; cu informatii de culoare, pe culoarele festivalului; cu insighturi printre randuri, pentru cei care stiu sa citeasca prezentarile sau declaratiile speakerilor. Este o sursa imensa de informatii, care, ilustrata doar in cateva cifre, suna asa: 181 dintre top executivii din industrie sunt prezenti in cele 9 jurii ale festivalului pentru a analiza un numar de 25.660 de lucrari.
Iar daca vreti o altfel de ilustratie pentru acest festival, el arata ca publicitatea este o industrie in blue jeans. La propriu, intrucat stie sa impuna aceasta vestimentatie si cerintelor de «black tie», la figurat pentru ca, in fiecare moment se reinventeaza pentru a ramane piesa de rezistenta...
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro