My Space TV?
Faptul ca mediile online reprezinta un concurent pentru televiziunea traditionala s-a confirmat la targul international de continuturi audiovizuale Mipcom de la Cannes, unde unul dintre actorii importanti ai internetului, MySpace, a anuntat ca isi va incerca norocul in domeniul televiziunii. MySpace - cea mai mare comunitate online din lume, cu circa 110 milioane de membri - a reusit sa creeze un spatiu online unde a reunit utilizatori de internet cu interese si pasiuni comune.
"Am inceput cu muzica, urmatoarea etapa se va concentra asupra filmului, iar televiziunea este si ea parte a planurilor noastre de viitor", a declarat David Fischer, director al diviziei europene a MySpace. MySpace nu este singura companie online care vrea sa se impuna in domeniul televiziunii, in conditiile in care si AOL, divizia online a gigantului de media american Time Warner, si-a multiplicat numarul de continuturi de televiziune rulate online, in special in ceea ce priveste programele pentru copii. Unele posturi TV importante din SUA, cum ar fi NBC Universal sau ABC, au sesizat potentialul internetului si s-au aliniat noilor tendinte. Astfel, NBC a creat reteaua iVillage, orientata catre femei, si ABC si-a creat propriul spatiu pe Internet. Analistii prezenti la
"Continuturile audiovizuale trebuie sa respecte anumite standarde, indiferent daca sunt realizate de noi sau de consumatori", a declarat Mark Goldman, directorul canalului TV si al site-ului CurrentTV, infiintate de fostul vice-presedinte american Al Gore.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro