Peste doua milioane de spoturi au rulat anul trecut la televizor
Romanii au vazut anul trecut 2.020.692 de reclame la televizor, cu aproape 150... de spoturi mai putin decat in 2008.
Cei mai prezenti pe televizor au fost jucatori din industria bunurilor de larg consum si cei din telecom. Astfel, potrivit raportului Media&Advertising 2010, realizat de Mediafax, operatorul de telefonie mobila Cosmote a fost advertiserul care si-a majorat cel mai mult investitiile in publicitate in primul semestru al anului trecut - cu 99% mai mult decat in primul semstru al lui 2008.
Pe de alta parte, campinul istoric al investitiilor in publicitate, Procter&Gamble a avut, in 2009, prima diminiuare a bugetului de publicitate.
Pe pozitiile urmatoare in functie de cresterea invetitiilor in promovare, in prima jumatate a anului trecut s-au clasat Reckitt Benckiser (+50%), European Foods & Drinks (+23%), Henkel (+14%) si Orange (+3%).
L'Oreal Romania, Unilever si Procter & Gamble au fost companiile care, in aceeasi perioada de timp, si-au redus bugetele de publicitate.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro