Presa locala, in procente

Postat la 07 februarie 2006 2 afişări

0% - procentul statiilor de radio si TV locale autohtone cercetate ; 10% - procentul din presa scrisa locala dotata cu unicul instrument de business recunoscut de industrie (date SNA)

0% - procentul statiilor de radio si TV locale autohtone cercetate* 

10% - procentul din presa scrisa locala dotata cu unicul instrument de business recunoscut de industrie (date SNA) 

13,5% - ponderea publicitatii electorale din incasarile din publicitate in 2004**

20% - veniturile nete din publicitate atrase de presa locala in 2004

25% - procent din cele circa 200 de publicatii locale existente monitorizate de Alfacont Mediatrack 

70-80% - discounturile aproximative aplicate de presa scrisa locala la tarifele de publicitate (rate-card)
100% - majorarea tarifului rate-card pentru publicitatea electorala, de catre ARBOmedia, anul trecut 

* neafiliate la retele nationale; ** procentele referitoare la incasari vizeaza strict publicatiile care sunt monitorizate de Alfacont Mediatrack (56 de cotidiene si saptamanale, din cele peste 200 existente). Monitorizarea a exclus reclamele la ziare, reviste, statii de radio si TV.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Presa locala,
in procente
/media-marketing/presa-locala-in-procente-979524
979524
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.