Presa locala, in procente
0% - procentul statiilor de radio si TV locale autohtone cercetate ; 10% - procentul din presa scrisa locala dotata cu unicul instrument de business recunoscut de industrie (date SNA)
0% - procentul statiilor de radio si TV locale autohtone cercetate*
10% - procentul din presa scrisa locala dotata cu unicul instrument de business recunoscut de industrie (date SNA)
13,5% - ponderea publicitatii electorale din incasarile din publicitate in 2004**
20% - veniturile nete din publicitate atrase de presa locala in 2004
25% - procent din cele circa 200 de publicatii locale existente monitorizate de Alfacont Mediatrack
70-80% - discounturile aproximative aplicate de presa scrisa locala la tarifele de publicitate (rate-card)
100% - majorarea tarifului rate-card pentru publicitatea electorala, de catre ARBOmedia, anul trecut
* neafiliate la retele nationale; ** procentele referitoare la incasari vizeaza strict publicatiile care sunt monitorizate de Alfacont Mediatrack (56 de cotidiene si saptamanale, din cele peste 200 existente). Monitorizarea a exclus reclamele la ziare, reviste, statii de radio si TV.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro