Publicitatea, incotro?

Postat la 04 iulie 2006 1 afişăre

"Integrarea mesajului publicitar" si "viteza de transmitere" au fost cuvintele de ordine in limbajul comunitatii de publicitate prezente la Cannes Lions 2006, dupa parerea lui Terry Savage, presedinte executiv Cannes Lions.

 

PERSONALIZARE: Se merge din ce in ce mai mult pe dezvoltare de continut personalizat, pe inserare de produs in programele de televiziune (TV placement), filme sau chiar in muzica - a fost una dintre concluziile unui seminar care i-a gazduit, printre altii, pe Guy Seese, creative director la Goodby, Silverstein & Partners si pe Bob Scarpelli, chairman-chief creative officer, DDB Worldwide (ambele laureate traditionale ale festivalului de la Cannes).

 

STATISTICI: Conform unui studiu realizat de Advertising Age in randul celor mai mari 100 de advertiseri ai lumii, peste 70% dintre acestia au recurs la "branded advertising" (ex. continut cu caracter publicitar, dezvoltat separat de clasicele spoturi), 80% la "TV placement" (inserarea produselor in programe de TV) si 75% la "film placement", a spus Scott Donaton, Associate Publisher la The Ad Age Group, moderatorul seminarului. "Nu mai e suficient sa conduci o masina intr-un film (product placement): doar 8% din primii 100 de spenderi ai lumii au recurs, de altfel, la aceasta maniera de a face publicitate", a mai spus Scott Donaton, spunand ca acum s-a trecut la o noua etapa: sa faci film / sa dezvolti continut special pentru brandul respectiv.

 

CLASICUL NU MOARE: Vechile metode de publicitate nu mor: Nike cheltuie in continuare foarte mult pe mass-media traditionale.

 

UNITATE: Agentiile de creatie, agentiile de media si oamenii de strategie ar trebui sa stea la aceeasi masa atunci cand stabilesc planul de bataie al unei campanii/brand. Discutiile separate nu mai au ce cauta in aceste timpuri.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Publicitatea,
incotro?
/media-marketing/publicitatea-incotro-1006344
1006344
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.