Radioul public ataca bugetele
Dupa TVR, este randul radioului public sa-ti faca ordine in vanzarile de publicitate. Obiectivul? Societatea Romana de Radiodifuziune (SRR) a anuntat ca va organiza pana la sfartiitul acestui an o licitatie pentru desemnarea unei regii de vanzari care sa-i administreze spatiul de publicitate, informeaza Mediafax.
Dupa TVR, este randul radioului public sa-ti faca ordine in vanzarile de publicitate. Obiectivul?
Societatea Romana de Radiodifuziune (SRR) a anuntat ca va organiza pana la sfartiitul acestui an o licitatie pentru desemnarea unei regii de vanzari care sa-i administreze spatiul de publicitate, informeaza Mediafax. Maria Toghina, pretiedinte SRR, a spus ca agentia castigatoare va administra spatiul de publicitate pentru toate posturile publice, precum si pentru agentia de presa RADOR, postul Radio 3 Net si publicatiile editate de institutie. Caietul de sarcini pentru participarea la licitatie va fi gata, potrivit presedintelui SRR, in cateva zile (saptamana trecuta, n.r.), dupa care companiile vor putea sa isi depuna proiectele la sediul SRR. Termenele exacte pentru etapele licitatiei nu au fost inca stabilite, "ele urmand a fi comunicate ulterior".
Ea sustine ca obiectivul acestei decizii este acela de a dubla veniturile din publicitate ale SRR: "O tinta minima ar fi sa avem doua milioane de euro din publicitate. Speranta mea este ca la finalul mandatului meu, daca vom gasi agentia potrivita, sa ajungem sa detinem o cota de piata de 50% din piata de publicitate radio. In momentul de fata, SRR incaseaza 900 de mii de euro", a spus Toghina. Din comisia de licitatie vor face parte "atat persoane din interiorul SRR, cat si specialisti in materie, reprezentanti ai unor ONG-uri sau profesori universitari".
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro