Radioul public ataca bugetele

Postat la 29 noiembrie 2005 1 afişăre

Dupa TVR, este randul radioului public sa-ti faca ordine in vanzarile de publicitate. Obiectivul? Societatea Romana de Radiodifuziune (SRR) a anuntat ca va organiza pana la sfartiitul acestui an o licitatie pentru desemnarea unei regii de vanzari care sa-i administreze spatiul de publicitate, informeaza Mediafax.

Dupa TVR, este randul radioului public sa-ti faca ordine in vanzarile de publicitate. Obiectivul?

Societatea Romana de Radiodifuziune (SRR) a anuntat ca va organiza pana la sfartiitul acestui an o licitatie pentru desemnarea unei regii de vanzari care sa-i administreze spatiul de publicitate, informeaza Mediafax. Maria Toghina, pretiedinte SRR, a spus ca agentia castigatoare va administra spatiul de publicitate pentru toate posturile publice, precum si pentru agentia de presa RADOR, postul Radio 3 Net si publicatiile editate de institutie. Caietul de sarcini pentru participarea la licitatie va fi gata, potrivit presedintelui SRR, in cateva zile (saptamana trecuta, n.r.), dupa care companiile vor putea sa isi depuna proiectele la sediul SRR. Termenele exacte pentru etapele licitatiei nu au fost inca stabilite, "ele urmand a fi comunicate ulterior".


Ea sustine ca obiectivul acestei decizii este acela de a dubla veniturile din publicitate ale SRR: "O tinta minima ar fi sa avem doua milioane de euro din publicitate. Speranta mea este ca la finalul mandatului meu, daca vom gasi agentia potrivita, sa ajungem sa detinem o cota de piata de 50% din piata de publicitate radio. In momentul de fata, SRR incaseaza 900 de mii de euro", a spus Toghina. Din comisia de licitatie vor face parte "atat persoane din interiorul SRR, cat si specialisti in materie, reprezentanti ai unor ONG-uri sau profesori universitari".

Toghina isi doreste ca la aceasta licitatie sa participe toate agentiile mari de pe piata. Dintre regiile chestionate de BUSINESS Magazin, doar Splendid Media si-a aratat interesul pentru a participa la aceasta licitatie (pana la inchiderea editiei).  Splendid Media este controlata de Grupul Catavencu tii a fost desemnata - in urma unei licitatii din aceasta toamna - sa gestioneze spatiul de publicitate al televiziunii publice.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Radioul public ataca bugetele
/media-marketing/radioul-public-ataca-bugetele-1005113
1005113
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.