11 start-up-uri, acceptate în programul HoReCa Business Accelerator

Autor: Andra Stroe Postat la 05 iunie 2020 768 afişări

11 start-up-uri, acceptate în programul HoReCa Business Accelerator

11 echipe au fost selectate să participe în prima ediţie a acceleratorului HoReCa Business Accel-erator, dezvoltat de Hospitality Culture Institute, după ce a fost încheiată etapa de înscrieri cu 50 de aplicaţii din întreaga ţară.

Dintre antreprenorii care au aplicat pentru un loc în accelerator, 50% dezvoltă produse digitale, 25% creează concepte de produse dedicate sectorului şi 25% au un model de business bazat pe concepte de servire a mâncării şi băuturii. De asemenea, 80% dintre proiectele înscrise în HoReCa Business Accelerator au fost la nivelul de startup, iar 20% sunt idei de afaceri.

Pogramul HoReCa Business Accelerator este un proiect realizat în parteneriat cu Banca Transil-vania, Coca Cola, Ţuca Zbârcea & Asociaţii, Ensight şi Commons. Prima cohortă este dedicată start-up-urilor cu un model sau idee de afacere inovatoare în concepte dedicate sectorului HoRe-Ca:

• Tummy este un marketplace ce are drept scop reducerea risipei alimentare din retail. Proiectul conectează surplusul alimentar bun de consum de la final de program cu utilizatorii ce sunt dispuşi să-l revendice la un preţ minimal.

• Aplicaţia LMS BarAcademy este o soluţie pentru operatorii din HoReCa şi pentru an-gajaţii din acest domeniu prin asigurarea unei platforme de training online accesibilă. Pe lângă biblioteca extensivă cu materiale de training susţinute de instructori şi personalităţi din domeniile respective, aplicaţia îşi doreşte să ajute businessurile din HoReCa în ve-derea pregătirii personalului, monitorizarea lor şi dezvoltarea culturii de brand.

• Selo Novo este o companie în creştere care produce fructe şi legume deshidratate (şi specialităţi din fructe deshidratate). Originea businessului îşi are baza în încercarea fondatorilor de a găsi gustări sănătoase, fără zahăr adăugat şi fără conservanţi.

• Mobb este prima aplicaţie de on-demand staffing din România pentru studenţi şi firme ce experimentează fluctuaţii ale cererii în anumite momente ale săptămânii. Firmele HoReCa au posibilitatea de a acoperi orele aglomerate prin postarea unui job de scurtă durată cu câteva ore înainte de începerea acestuia, urmând ca studenţi parteneri, verificaţi de Mobb, să aplice la jobul deschis. După vizualizarea profilului acestora, firma îi alege în ordinea preferinţelor.

• Holiday at grandma Acest concept îşi propune să readucă la viaţa tradiţii şi obiceiuri de care ne-am îndepărtat. Conceptul de fermă “Vacanţa la bunici” oferă o experienţă care te duce în trecut, într-o lume mai simplă şi fără griji. Aici înveţi să mulgi vaca, să faci brânză şi smântână, să lucrezi grădina şi să culegi plante din care mai apoi să îţi faci propriile pro-duse.

• Proiectul Clatos produce şi comercializează foi din clătite de diferite tipuri: crepe, pan-cake, waffle, savory după reţete proprii şi tehnologie franţuzească. Fondatorii îşi propun expansiunea reţelei de restaurante prin sistematizare, multiplicare şi francizare. Planul de expansiune vizează piaţa internă, iar obiectivul echipei este să devină primul lanţ de res-taurante cu clătite din România.

• Gadal Tea este un proiect care se bazează pe un model sustenabil - ingrediente certificate organic, ambalaje biodegradabile, colaborare cu furnizori locali. Ceaiurile sunt împărţite în colecţii şi completate de accesorii şi seturi cadou.

• Tonic-Blend este un brand bazat pe etică şi sustenabilitate, fiind adresat celor care caută mereu să se dezvolte şi să ofere valoare în grupurile din care face  parte, precum şi să trateze oricare altă persoană aşa cum îşi doresc să fie  trataţi. Inspiraţi de cultură Kombucha, care creşte continuu într-o simbioză perfectă, fondatorii au reuşit să creeze o băutură răcoritoare şi sănătoasă, obţinută doar din ingrediente organice, care ajută în final la echilibrarea florei intestinale.

• 5minApp este o aplicaţie no-code App dedicată industriei HORECA

• Minibites este un producător de semifabricate -fonduri minitarte, coji savarine , micro-burgeri, bază pizza precoapta şi congelată.

• Eastride este o companie de logistică urbană prezenţa în patru oraşe din ţară. Viziunea companiei este să ajute oraşele în procesul de tranziţie spre un viitor accesibil, sigur şi mai curat.

Programul HoReCa Business Accelerator, desfăşurat în perioada 5 martie – 5 iulie 2020, oferă fondatorilor şi proiectelor selectate o experienţă practică de învăţare şi de accelerare, împreună cu mentori şi experţi din domeniul HoReCa şi au acces direct la antreprenori, plus manageri din in-dustria ospitalităţii. De asemenea, startup-urile selectate au acces la mentorat şi expertiză din domenii cheie, precum marketing, PR, juridic şi financiar.

Toţi antreprenorii acceptaţi în program vor primi 100 de ore de know-how pentru conceptualiza-rea modelului de business şi accelerarea afacerii, vor interacţiona cu mentori şi vor avea acces la cea mai mare reţea de antreprenori şi furnizori din industria HoReCa.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
business,
program,
echipe

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.