65% dintre cele mai valoroase branduri sunt active pe Instagram
Aproape două treimi din cele mai valoroase branduri din lume sunt active pe Instagram, profitând de popularitatea reţelei de socializare pentru a-şi promova produsele, scrie Mashable.
Aproape toate brandurile prezente pe Instagram postează cel puţin o fotografie pe săptămână.
Între trimestrul al treilea din 2012 şi trimistrul al treilea din 2013, prezenţa companiilor pe Instagram a crescut considerabil, brandurile postând mai des şi atrăgând tot mai mulţi utilizatori (followers).
Aplicaţia Instagram permite utilizatorilor să adauge filtre şi efecte fotografiilor şi video-urilor şi să le publice ulterior pe reţelele de socializare.
Instagram a fost cumpărată de Facebook în aprilie 2012 pentru un miliard de dolari. Aproape 32 de milioane de persoane sunt active lunar pe Instagarm, reţeaua de socializare având una dintre cele mai rapide rate de creştere a numărului utilizatorilor.
Tabelul de mai jos, creat de Mashable, preia informaţiile oferite de Interbrand, o firmă de consultanţă, şi măsoară prezenţa combinată pe Instagram a primelor 100 de branduri din lume.
Sursă foto: Statista, Mashable
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
-
Ce mai face George Soros la 94 de ani, „inamicul public" numărul 1 din România. Cine este Alexander Soros, urmașul lui, care a fost decorat de fostul președinte american Joe Biden în locul tatălui său. Scott Bessent, mâna dreaptă a lui Soros, alături de care a prăbușit lira sterlină, e acum ministru de Finanțe în SUA
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro