Acţiunile Facebook au scăzut cu 20%, chiar dacă gigantul media a raportat rezultate record
Acţiunile companiei Facebook au scăzut cu peste 20% miercuri, după ce compania a anunţat rezultatele trimestriale iar investitorii şi-au arătat nemulţumirea faţă de evoluţia numărului de utilizatori, potrivit MarketWatch.
Miercuri, după închiderea bursei, acţiunile Facebook au scăzut cu 22,2%, la 173,5 dolari per acţiune pe Nasdaq. Astfel, gigantul de social media a pierdut circa 150 de miliarde de dolari din capitalizarea de piaţă de 620 de miliarde de dolari.
Compania a raportat miercuri o evoluţie dezamăgitoare a numărului de utilizatori noi are folosesc platforma de social media, ceea ce a reprezentat un semnal de alarmă pentru investitori.
Segmentul de utilizatori SUA-Canada a rămas relativ la acelaşi nivel, în timp ce pe segmentul european, Facebook a pierdut 3 milioane de utilizatori, ajungând la 279 de milioane.
Deşi veniturile companiei au crescut cu 42% de la an la an pe ultimul trimestru, ajungând la 13,2 miliarde de dolari, nu aceste erau aşteptările străzii.
Proftul a crescut, de asemenea, la 5,1 miliarde de dolari de la 3,9 miliarde de dolari, însă investitorii au rămas nemulţumiţi de evoluţia utilizatorilor.
Compania a înregistrat o performanţă bursieră constantă în ultimii patru ani, cu o singură scădere masivă de 15% în luna martie când scandalul Cambridge Analytica a ieşit la suprafaţă. Acţiunile şi-au revenit treptat şi au crescut cu 29% în ultimul an şi 21% dar în 2018, însă această creştere s-a pierdut în totalitate miercuri.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro