100 Cei mai admiraţi CEO din România. Andrei Brumaru, CEO, Carmistin
„În opinia mea, admiraţia este strâns legată de reputaţie, fiindcă aceste valori ajută o compa-nie, mai ales în industria alimentară în care Carmistin activează, să câştige încrederea oa-menilor - consumatori, clienţi, parteneri şi, nu în ultimul rând, încrederea colegilor noştri.”
La 37 de ani, Andrei Brumaru, conduce, în calitate de director executiv, operaţiunile Grupului Carmistin. Anul acesta, s-a împlinit un deceniu de la momentul numirii sale, devenind atunci şi cel mai tânăr CEO în fruntea unei companii de o asemenea anvergură. El gestionează, în momentul de faţă, proiecte de investiţii în valoare de peste 300 mil. euro la nivelul celor peste 40 de companii care fac parte din Grupul Carmistin.
Cariera lui Andrei Brumaru a coincis, în bună măsură, spune chiar el, cu gândurile sale de acum 20 de ani, când se pregătea să devină student la ASE, la Facultatea de Finanţe-Bănci. Aspiraţia pe care o avea atunci era să se pregătească pentru o carieră în domeniu. „Parcursul meu profesional a presupus mai întâi, aşa cum este firesc, o etapă de construcţie şi acumulări succesive de cunoaştere şi experienţă într-un domeniu relativ nou pentru mine, dacă ne raportăm strict la educaţia şi formarea mea în domeniul finanţe-bănci. După 3 ani alături de Carmistin, preşedintele Grupului m-a numit director executiv. Am fost şi încă sunt şi astăzi onorat pentru încrederea arătată atunci, mai ales că eram foarte tânăr.”
În opinia sa, esenţială este să găsirea unui echilibru între carieră şi viaţa personală, pentru a te asigura că te bucuri de toate aspectele vieţii. „Pe parcurs, au existat, desigur, şi momente în care nu am reuşit să ating acest echilibru.”
Întrebat care sunt factorii principali care generează admiraţie, Andrei Brumaru subliniază că, din perspectiva de business, principalul factor care contează cu adevărat în cazul unui producător de hrană este calitatea şi siguranţa produselor oferite oamenilor. „Acesta este primul lucru care ne preocupă în ceea ce priveşte produsele din portofoliul brandului nostru de top, «La Provincia».”
Pe de altă parte, dintr-o perspectivă personală, umană, crede că lumea şi cultura în organizaţiile de business s-a schimbat mult în ultimul deceniu, într-un sens bun. „La Carmistin, încercăm, pe cât posibil, să promovăm un mediu de lucru în care admiraţia porneşte de la lucrurile de bază - educaţia şi respectul pentru celălalt şi pentru munca şi realizările fiecăruia.”
În opinia CEO-ului Carmistin, evoluţia sectorului agroindustrial în următorii ani va fi influenţată de investiţii, inclusiv în inovaţie şi dezvoltare durabilă, precum şi de capacitatea producătorilor de a se adapta la cerinţele unei pieţe tot mai globalizate. „Cererea pentru alimente de calitate, cât mai sănătoase va fi în continuă creştere, prin urmare Grupul Carmistin va investi peste 350 milioane euro în dezvoltarea şi diversificarea portofoliului de produse La Provincia, cu scopul atingerii obiectivului strategic de a consolida Carmistin, the Food Company şi de a ne extinde pe piaţa europeană. Tocmai ne-am întors de la SIAL Paris, cel mai important târg din industria alimentară globală, foarte conştienţi de concurenţa internaţională. Ne considerăm, însă, pregătiţi să răspundem celor mai exigente cerinţe şi standarde din pieţele de export.”
Obiectivul companiei pe termen lung este să devină lider în producţia de hrană pe piaţa internă şi un jucător important în regiune. „Echipa Carmistin a muncit 20 de ani pentru a atinge o astfel de performanţă”, argumentează Andrei Brumaru.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro