100 Cele mai puternice femei din business. Jagoda Gwardys-Zientara, Chief operating officer, Carrefour România

Postat la 18 iunie 2024 150 afişări

100 Cele mai puternice femei din business. Jagoda Gwardys-Zientara, Chief operating officer, Carrefour România

Cifră de afaceri (2022): + 11,4 mld. lei

Profit net: + 329 mil. lei

Număr de angajaţi: > 17.000


Biografie:

Jagoda Gwardys Zientara este chief operating officer şi membru în Comitetul Executiv al Carrefour România. Călătoria sa profesională a început în urmă cu 24 ani, chiar în Carrefour, pe piaţa poloneză. Jagoda a avansat rapid în funcţii, culminând cu rolul de chief financial officer, M&A, real estate and property şi, totodată, vicepreşedinte al Carrefour Polonia.


► Întotdeauna am considerat că viaţa profesională poate fi o rampă de lansare către scena internaţională a businessului. Mi-am dorit să îmi desfăşor activitatea într-un cadru multicultural şi să cresc într-o companie care oferă multiple oportunităţi de creştere. Ceea ce s-a şi concretizat peste ani, prin diversele mele roluri în Carrefour. 

► Viaţa te poate surprinde, chiar într-un mod mai plăcut decât ceea ce ţi-ai imaginat că s-ar putea întâmpla. Pentru mine, Carrefour a fost locul perfect în care mi-am dovedit potenţialul. Uitându-mă în urmă, cred că am luat tot ce este mai bun din fiecare experienţă, iar când am simţit nevoia unei schimbări semnificative, am îmbrăţişat cu bucurie o oportunitate nouă.

► Retailul va traversa o perioadă de continuă evoluţie, fapt pentru care avem un plan stabil de creştere în viitor, cu accent pe transformare digitală şi inovaţie. Pe cât de dinamică este industria de retail, pe atât de repede cresc şi aşteptările clienţilor. Adaptarea este soluţia. Iar abordarea omnichannel a Carrefour tocmai asta face, oferă stabilitate.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.