100 Cele mai puternice femei din business. Monica Eftimie, Chief marketing officer, Sphera Franchise Group

Postat la 03 august 2024 192 afişări

100 Cele mai puternice femei din business. Monica Eftimie, Chief marketing officer, Sphera Franchise Group

Vânzări (2023): 1,47 mld. lei

Profit net normalizat: 79,8 mil. lei

Număr de angajaţi (la 31 dec. 2023): 5.152


Biografie:

Monica Eftimie ocupă funcţia de chief marketing officer în cadrul Sphera Franchise Group din anul 2012 şi coordonează activităţile de marketing pentru brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery şi Taco Bell în România şi KFC în Republica Moldova şi Italia. Este absolventă a Northwestern University (1998-2002) şi deţine un MBA în administrarea afacerilor de la Georgetown University (2004-2006).


► În urmă cu 20 de ani, urmam un program MBA centrat pe marketing, ştiind clar că vreau să îmi construiesc o carieră în această direcţie. Am avut oportunitatea să studiez în Statele Unite, unde internshipurile în timpul vacanţelor reprezintă o pratică uzuală. Aşa am luat contact iniţial cu marketingul şi am realizat că este ceea ce îmi doresc să fac.

► Realitatea a coincis cu planurile de atunci. E un privilegiu să faci ce îţi place şi să ştii de la început ce îţi place. Iar când ştii unde vrei să ajungi, drumul e mai puţin sinuos. Desigur, schimbările sunt inevitabile, însă te poţi adapta învăţând continuu – atât profesional, cât şi din experienţe interpersonale. În cei 20 de ani, am avut şansa de a lucra alături de profesionişti excelenţi, unii adevăraţi mentori, de la care am învăţat şi

mi-am luat inspiraţia.

► Schimbările vor fi mult mai rapide decât în ultimii 20 de ani şi, oricât de multă imaginaţie am avea, nu cred că putem şti cum va arăta viitorul. Dar sunt sigură că, indiferent de domeniu, tehnologia va fi cea care va aduce cea mai mare schimbare. Sectorul restaurantelor nu face excepţie, însă cred că acesta va continua să aiba în centru oamenii, pentru că, dincolo de tehnologie, a lua masa în oraş este un obicei social, iar interacţiunea umană aduce un plus în experienţa consumatorului.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.