100 Cele mai puternice femei din business. Roxana Tisăianu, Director general, FrieslandCampina România
Cifră de afaceri (2022): 575 mil. lei
Profit net: 229.929 lei
Număr de angajaţi: 569
Biografie: Roxana Tisăianu este CEO al FrieslandCampina România, cu o experienţă de peste 25 de ani în retail şi industria bunurilor de larg consum. Ea a ocupat numeroase funcţii de conducere şi a contribuit la dezvoltarea unor branduri de renume internaţional.
► Acum 20 de ani cu siguranţă vedeam lucrurile diferit şi la un nivel „mai mic”. Deja schimbasem macazul din zona de programare (am studiat Cibernetică, Statistică şi Informatică Economică) şi mă vedeam înaintând pe un traseu frumos de creştere în marketing. Ce nu am prevăzut deloc este că îmi voi găşi locul şi îmi va plăcea foarte tare în vânzări.
► Românii de succes din sfera comercială aveau un profil foarte diferit de al meu – mi se păreau foarte impunători, erau bărbaţi, cu experienţă solidă de teren şi îmi păreau că ţin puternic controlul deciziilor. Doar expaţii aveau un profil uşor diferit. Aşa că atunci când s-au ivit oportunităţi de creştere pe comercial, nu am ridicat mâna, nu credeam că sunt potrivită. Am avut însă manageri care m-au văzut cu potenţial în această zonă şi m-au ghidat către vânzări, către managementul echipelor de teren, apoi de key accounts, iar pentru că aveam încredere în ei, am acceptat. Iar apoi am descoperit că mi se potrivea, m-am adaptat foarte uşor şi mi-am găsit stilul meu propriu de a avea succes.
► Singurul lucru sigur este că nu pot avea claritate asupra felului cum va arăta lumea şi cum vom lucra peste 20 de ani. Suntem pe o curbă exponenţială a schimbării. Agilitatea cu care o adoptăm, curiozitatea şi atitudinea de învăţare permanentă şi a sta aproape de cei tineri îmi par esenţiale pentru a găşi soluţiile potrivite. Rămân optimistă, îmi doresc ca inteligenţa artificială să preia sarcinile de rutină, dar şi să aducă inovaţii care să reducă problemele majore ale lumii actuale, iar noi să ne vindecăm de stres, să ne recâştigăm timp pentru ceea ce ne place, pentru cei dragi, pentru explorare şi creativitate.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro