50%, cresterea estimata pentru Arnos

Postat la 12 martie 2008 18 afişări

Producatorul de paste fainoase Arnos previzioneaza pentru anul in curs o crestere de 50% a vanzarilor. In februarie compania a relansat marca de paste fainoase Arnos – gama paste fara oua, procesul de rebranding avand drept tel sa transforme marca in lider in urmatorii 2 ani.

Campania de rebranding va fi sustinuta printr-o campanie TV desfasurata pe cele mai importante canale, print-uri in revistele de profil, outdoor si materiale promotionale. Bugetul de marketing alocat pentru sustinerea acestui brand pentru anul 2008 este de 5.000.000 euro, la valoare rate card.

Tymbark Maspex este prezenta in Romania din anul 1996, atunci fiind cunoscuta sub denumirea de La Festa International, operatiunea de rebranding avand loc in anul 2006.

Arnos Oradea a fost preluat de catre liderul pietei de paste fainoase din Polonia – Lubella S.A, firma reprezentata pe piata romaneasca de compania Tymbark Maspex Romania. Gama de paste fainoase Arnos fara oua include sapte sortimente: Spaghetti, Fusilli, Penne Rigate, Creste, Gnocchi, Capellini si Tagliatelle.

Tymbark Maspex este prezenta in Romania din anul 1996, atunci fiind cunoscuta sub denumirea de La Festa International, operatiunea de rebranding avand loc in anul 2006.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
FMCG,
fainoase,
Arnos
/actualitate/afaceri/50-cresterea-estimata-pentru-arnos-2447558
2447558
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.