62% dintre romanii din mediul urban utilizeaza Internetul
Un procent de 62% dintre romanii de la oras utilizeaza Internetul, conform studiului CATIbus realizat de compania de cercetare de piata Mercury Research, in februarie 2009. De asemenea, studiul arata ca email-ul, chat-ul/ messengerul se afla in topul activitatilor pentru care este folosit Internetul.
Pe locul I in topul activitatilor pentru care romanii din mediul urban acceseaza Internetul se afla comunicarea personala (email, chat/ messenger), mai mult de jumatate dintre acestia (52%) folosind mediul online in acest scop. Urmeaza navigarea pe world wide web, reprezentata de 35 %, iar pe locul al treilea, cu 31%, se afla descarcarea de muzica, filme, jocuri.Tranzactiile financiare ocupa locul sase in clasament, cu un procent de 11%, in timp ce 4% dintre persoanele din mediul urban folosesc Internetul pentru informarea in interes profesional , iar 1% pentru a cauta informatii medicale.
Internetul este accesat in special de tinerii cu varste cuprinse intre 18-24 de ani, comunicarea in scop personal fiind este principala activitate, 92% declarand ca aleg online-ul in acest scop. Potrivit studiului CATIbus, realizat de Mercury Research, 61% dintre tineri (18-24) se conecteaza la Internet pentru a navigha pe world wide web. In ce priveste cumparaturile online, din nou tinerii se afla in frunte: 30% folosesc Internetul in acest scop, procent mai mare decat media de 14% din mediul urban. Doi din zece tineri cu varsta pana in 24 de ani au declarat ca folosesc Internetul pentru a face tranzactii financiare.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro