Afacerile Gerocossen au crescut cu 10% la 6 luni, pana la 2,6 milioane euro
Producatorul de cosmetice Gerocossen a inregistrat in prima jumatate a anului o cifra de afaceri de 11 milioane lei (2,6 milioane euro), cu 10% mai mare decat cea din perioada similara a anului trecut, datorita reorientarii consumatorilor catre produse cu un pret mai redus, potrivit reprezentantilor companiei.
Compania de cosmetice a benficiat de pe urma migrarii consumatorilor din segmentul produselor cu pret ridicat, spre cele cu pret mediu, tendinta stimulata si prin promotiile oferite de producator.
Produsele Gerocossen sunt distribuite in proportie de 69% in sistemul de comert traditional si de 29% prin canale moderne ca supermarketurile si hypermarketurile, dar si prin canalul farma.
Reprezentantii Gerocossen mizeaza pe o crestere a vanzarilor ce va depasi ritmul pietei de 5-10% in 2009, bazandu-se pe faptul ca femeile nu vor renunta la consumul de produse pentru infrumusetare.
Competitorii locali ai Gerocossen sunt Farmec Cluj-Napoca, Genmar Bucuresti, Gerovital Cosmetics si Ivatherm.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro