Alka investeste 2,5 milioane de euro in gama Nutline

Postat la 10 martie 2009 50 afişări

Alka Group investeste 2,5 milioane de euro in gama de seminte si fructe uscate Nutline. Investitia va fi finalizata la sfarsitul acestui an.

Investitia a fost demarata in 2008 si include dezvoltarea spatiului de productie de la fabrica Filipestii de Padure, achizitia de noi echipamente si dezvoltarea noilor ambalaje.

Extinderea gamei s-a realizat prin introducerea unor noi produse cum ar fi alune, arahide, caju, precum si noi retete de mixuri. Gama Nutline include in prezent 14 produse, disponibile in 21 de sortimente.

Potrivit ultimului studiu de piata AC Nielsen, citat de catre Alka, brandul Nutline este lider pe categoria de seminte si fructe uscate, cu o cota de piata de 38%.

Piata de fructe uscate a crescut in perioada octombrie - noiembrie 2008 cu aproximativ 23,7% in volum, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit datelor Nielsen Romania. Diversificarea sortimentală pe această piată este inca destul de redusa, semintele si arahidele detinand o cota de 85% din total.

Infiintata in 1994, Alka are in portofoliu gama de seminte si fructe uscate Nutline, napolitanele Alka, precum si alte sapte branduri de biscuiti si cafea. Compania exporta o parte din produse catre Anglia, Cipru, Grecia sau Polonia. In 2007, vanzarile companiei au fost de 37 de milioane de euro.

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Alka,
investitie,
fmcg,
Nutline,
AC Nielsen
/actualitate/afaceri/alka-investeste-2-5-milioane-de-euro-in-gama-nutline-4036637
4036637
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.