Asiguratorii, obligati sa raspunda la plangeri in cel mult 30 de zile

Postat la 14 aprilie 2010 17 afişări

Majoritatea clientilor companiilor de asigurari se plang in legatura cu durata mare de procesare a dosarelor de daune.

Romanii nemultumiti de companiile de asigurari vor putea depune online reclamatii la care vor primi raspuns in maximum 30 de zile. In plus, toate societatile de asigurari vor avea o echipa formata din juristi, economisti, ingineri si alte persoane specializate pentru a se ocupa de solutionarea reclamatiilor, fie ca este vorba de asigurari auto, fie ca sunt polite de asigurari de bunuri sau asigurari de viata. Toate aceste prevederi sunt cuprinse intr-o norma elaborata de CSA care a fost recent publicata in Monitorul Oficial. Desi companiile de asigurari contactate de Gandul sustin ca majoritatea au norme interne de gestionare a reclamatiilor primite de la clienti, oficialii CSA sunt de alta parere.

Cititi mai multe pe www.gandul.info

Urmărește Business Magazin

/actualitate/afaceri/asiguratorii-obligati-sa-raspunda-la-plangeri-in-cel-mult-30-de-zile-5890411
5890411
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.