Asiguratorii, obligati sa raspunda la plangeri in cel mult 30 de zile
Majoritatea clientilor companiilor de asigurari se plang in legatura cu durata mare de procesare a dosarelor de daune.
Romanii nemultumiti de companiile de asigurari vor putea depune online reclamatii la care vor primi raspuns in maximum 30 de zile. In plus, toate societatile de asigurari vor avea o echipa formata din juristi, economisti, ingineri si alte persoane specializate pentru a se ocupa de solutionarea reclamatiilor, fie ca este vorba de asigurari auto, fie ca sunt polite de asigurari de bunuri sau asigurari de viata. Toate aceste prevederi sunt cuprinse intr-o norma elaborata de CSA care a fost recent publicata in Monitorul Oficial. Desi companiile de asigurari contactate de Gandul sustin ca majoritatea au norme interne de gestionare a reclamatiilor primite de la clienti, oficialii CSA sunt de alta parere.
Cititi mai multe pe www.gandul.info
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro