Cum arata TIR-ul de un million de dolari al Ridge Tool
Avand 20 m lungime, 110 mp suprafata desfasurata si cantarind 20 de tone, The RIDGID Roadshow Truck valoreaza aproximativ un million de dolari, incluzand produsele expuse in interiorul acestuia si urmareste promovarea companiei RidgeTool, parte a companiei americane Emerson, in intreaga Europa.
Showroom-ul mobil este conceput special pentru a dezvalui si oferi spre testare cele mai noi si inovative scule, unelte si echipamente profesionale produse de compania RIDGID. Dupa Turcia, Romania este cea de-a doua dintre cele 20 de destinatii ale evenimentului European RIDGID Reputation Roadshow 2010, care se va incheia in Marea Britanie la mijlocul acestui an.
Conceput special pentru a dezvalui și oferi spre testare scule, unelte și echipamente profesionale RIDGID, showroom-ul mobil expune circa 200 dintre cele 300 de produse aflate in portofoliul companiei. Roadshow-ul European a demarat in luna februarie in Turcia si continua in Romania, unde va stationa in orașele Constanta, Bucuresti, Ploiesti si Cluj, urmand ca pana la finele lunii iulie sa ajunga in alte 19 tari.
Compania a avut o cifra de afaceri de un milion de dolari in 2009, remarcandu-se ca tendinta scaderea ponderii segmentului de constructii si axarea pe lucrari de utilitate publica, astfel ca sa ajuns la un procent de 50% pentru fiecare din cei doi indicatori.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro