Daniel Costache: Fericirea stă în comunicare
Vârstă: 34 de ani
Funcţie: Team Leader Buying
Companie: PENNY România
Cifră de afaceri (2021): 5,39 mld. lei
Număr de angajaţi: >5.900
Număr de colegi aflaţi în subordine: 13
Experienţă: A lucrat timp de zece ani în departamentul de Buying din cadrul PENNY şi patru ani în vânzări.
♦ Ambiţia sau talentul – ce contează cel mai mult pentru a avea succes?
Consider că ambiţia este factorul decisiv care îţi poate aduce proiecte de succes în business. Piaţa urmează anumite şabloane de trend, iar în ultimii ani am învăţat că adaptabilitatea poate fi pusă la grea încercare şi doar ambiţia te poate ajuta să mergi înainte.
♦ Ce ţi-ar plăcea să ai şi nu deţii în prezent?
Mai mult timp pentru pescuit, hobby-ul meu principal. Mi-ar plăcea să îmi cumpăr o autorulotă cu care să călătoresc împreună cu familia şi pe care să o folosesc şi pentru a descoperi locuri noi pentru pescuit.
♦ În ce loc te simţi cel mai fericit?
Pentru mine nu contează neapărat locul în care mă aflu, ci mai degrabă ambientul şi persoanele din jur. Cel mai fericit mă simt în locurile în care sunt apreciat pentru ceea ce sunt şi ceea ce fac. Când reuşim să comunicăm deschis, putem resimţi fericirea atât pe plan personal, cât şi în business.
♦ Care este cea mai realizare din viaţa ta de până acum?
Familia este cea mai mare realizare a mea. Împreună reuşim să învăţăm să trăim şi să zâmbim în fiecare zi. Familia mea m-a motivat să ajung unde sunt astăzi. De aceea, din punctul meu de vedere, a avea o familie echilibrată este o mare reuşită.
♦ Dacă ar fi să oferi un rating vieţii tale de până acum, între 1 şi 10, care ar fi acesta?
Nu ştiu ce rating aş oferi vieţii mele. Însă, dacă aş putea să dau un restart întregii mele vieţi, probabil că aş ajunge în acelaşi loc în care sunt astăzi. Mă simt împlinit prin realizările de până acum şi am considerat fiecare dezamăgire ca fiind o lecţie din care am învăţat foarte multe lucruri.
♦ Care crezi că este cea mai mare provocare a vremurilor noastre?
Cred că cea mai mare provocare a fost să ieşim din zona noastră de confort şi să reuşim să ne adaptăm schimbărilor provocate de contextul geopolitic, economic şi sanitar din ultimii doi ani.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro