Daniel Guzu investeste un milion de euro pentru promovarea Duraziv
Anul acesta Duraziv va investi in campaniile de marketing peste un milion de euro.
"Suma alocata promovarii reprezinta o investitie si nu se va revedea in pretul final al produsului. De aceea, chiar daca vom inregistra cresteri, ma astept sa intram pe profit abia din 2011." Daniel Guzu, Director General Duraziv.
In 2009 Duraziv a realizat o cifra de afaceri de noua milioane de euro, cele mai bune canale de vanzare pentru produsele companiei fiind magazinele de profil si distribuitorii. Adezivul pentru polistiren a fost vedeta vanzarilor pe divizia de adezivi pentru constructii, compania producand si livrand aproximativ 20.000 de tone de adeziv pentru polistiren in 2009.
Pentru 2010, Daniel Guzu se asteapta la o crestere de aproximativ 10 % pentru segmentul de adezivi, crestere care ar urma sa se bazaze pe lansarea unor noi produse.
Principalii concurenti ai Duraziv pe segmentului adezivilor sunt Henkel, Baumix si AdePlast.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro